Oltiin siis Johannan ja Leonien kanssa Timin kotona, jonne tuli muitakin au paireja. Kaiverrettiin, juoruiltiin ja syötiin, mikäs sen parempaa!:DD Ilmakin oli nätti, niin pystyttiin oleen verannalla.
Meitä oli siis minä, Johanna, Leonie, yks kolmas saksalainen tyttö, kaks tyttöö Espanjasta, yks Brasiliasta, yks australialainen ja Timi tietysti, Unkarista.
Tytöt touhuaa, mun kurpitsahan oli jo valmis;)) Tuola sisällä ei ollu paljo mitää töhnää, vähän siemeniä vaa. Anteeks ny, mutta en oo koskaan nähny tollasta kurpitsaa sisältä ja luulin jotenki että se olis ollu ihan täynnä jotain hedelmälihaa :DD Mutta ei toi kaivertaminen loppujenlopuks ollu ees vaikeeta. Paitti että tolla piti olla enempi hampaita, mut leikkasin ne vahingossa pois ohho. :PP
| Luomukset |
Tästäkin päivästähän nyt on jo aikaa, sorppa ku tää postaustahti on vähä mitä on. Mutta loppuun vielä iloinen kuvatus mun karamellilöydöstä.:))
Nonni, palaillaan sitte viikonlopputerveisin vähä myöhemmin. Ciao!
xoxo, Saara
Ole varovainen, sinne on tulossa ensi viikolla uusi aupair.., joku Sandy. Aikoo laittaa kuulemma hyrskyn myrskyn..
VastaaPoista