tiistai 23. lokakuuta 2012

Lisää kurpitsaa!

Koska eräs nimeltämainitsematon täti-ihmiseni oli sitä mieltä, että Pumpkin Head alkaa jo kyllästyttää, niin aattelin että pieni siedätyshoito tekee ihan hyvää!;) Koska mun kamerasta loppu tietenki akku ku käytiin kaikissa hienoissa paikoissa viime vkl, mun pitää nyt odottaa että saan kuvat Lauralta. Sitä odotellessa, pari kuvaa kurpitsatalkoista!

Oltiin siis Johannan ja Leonien kanssa Timin kotona, jonne tuli muitakin au paireja. Kaiverrettiin, juoruiltiin ja syötiin, mikäs sen parempaa!:DD Ilmakin oli nätti, niin pystyttiin oleen verannalla.

 
Meitä oli siis minä, Johanna, Leonie, yks kolmas saksalainen tyttö, kaks tyttöö Espanjasta, yks Brasiliasta, yks australialainen ja Timi tietysti, Unkarista.


Tytöt touhuaa, mun kurpitsahan oli jo valmis;)) Tuola sisällä ei ollu paljo mitää töhnää, vähän siemeniä vaa. Anteeks ny, mutta en oo koskaan nähny tollasta kurpitsaa sisältä ja luulin jotenki että se olis ollu ihan täynnä jotain hedelmälihaa :DD Mutta ei toi kaivertaminen loppujenlopuks ollu ees vaikeeta. Paitti että tolla piti olla enempi hampaita, mut leikkasin ne vahingossa pois ohho. :PP


Luomukset
Vein omani tonne autotalliin, ja vähän oli noi kai ihmetelly että kenen se on :DD Mutta sain luvan laittaa sen ulos, joten valelin sen hot saucella pikkuoravien varalta ja pistin ulko-oven vieree <3 Kynttilää en oo sinne tunkenu vielä, tänään tarkistin nii se oli jo vähän homeessa nii pitää varmaan kiirehtiä että näkee miltä se näyttää pimeellä valaistuna:)) Itse Halloweenihän on vasta ens ke, nii ehtishän tässä varmaa vielä toisenki väkertää.

Tästäkin päivästähän nyt on jo aikaa, sorppa ku tää postaustahti on vähä mitä on. Mutta loppuun vielä iloinen kuvatus mun karamellilöydöstä.:))


Nonni, palaillaan sitte viikonlopputerveisin vähä myöhemmin. Ciao!

xoxo, Saara

1 kommentti:

  1. Ole varovainen, sinne on tulossa ensi viikolla uusi aupair.., joku Sandy. Aikoo laittaa kuulemma hyrskyn myrskyn..

    VastaaPoista