maanantai 29. lokakuuta 2012

Sandy says hi!

Terkut täältä myrskyn ''keskeltä''!

 Meillä toimii sähköt ja vettäki tulee(kai??), mutta ulkona tuli yhtäkkiä sysipimeetä ja tuulee ja sataa tosi kovaa. Mun host-iskä yritti tänään aamupäivällä käydä ostamassa taskulamppuja sun muuta kamaa, mutta palas tyhjin käsin. Kaikki oli kuulemma jo keretty viedä ja generaattorijonossa oli joku 300 ihmistä :PP Kaikki irtaimistot on haettu ulkoo sisälle, taskulamput ja kynttilät kaivettu esille ja paljon jäätä tehty pakkaseen. Vielä ei oo tarvittu, koputtaa puuta koputtaa puuta........

Viereisissä kaupungeissa on tulvinu koko päivän, ja aika monelta kaverilta on menny sähköt. Meillä kuulemma suurin vaara on noi takapihan monet puut, jotka mahdollisesti alkaa kaatuilla ku ilta etenee. Sen takia aiotaan kaikki nukkua tää yö täälä mun kellarissa:PP Tuntuu vähän itsekkäältä nukkua isossa sängyssä iha yksin, ku toiset joutuu tyytyyn lattiapaikkoihi... Ehkä voin tarjota jollekulle viereistä paikkaa? xDD

No, saahan nähdä miten tässä vielä käy!
Anna tulla vaan, Sandy! Olen valmis.
Mulla on tässä koko ajan auki tämä sivusto, josta pystyy hienosti seuraan Sandyn liikkeitä. Just sanottiin, että myrsky on nyt kaikkee muuta kun ohitte. :DD Uh-oh...

Palaillaan!

xoxo Saara

Ps. Jos sähköt menee ja puhelimeen ei saa yhteyttä, älkää huolestuko täälä ollaan kyllä turvassa!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti