perjantai 7. syyskuuta 2012

Aikas upea panssarivaunu

Tuhannesti anteeksi -nyt seuraa lenpisana- blogihiljaisuus! :DD En oo jaksanu paljoo naputella, eikä oikee oo mitään naputettavaakaan.:)

Ihan kivasti on sujunu, koulut alko tiistaina ja nyt on ees jonkinsortin rutiini tässä touhussa, vaikka silti kaipaan vielä vähä selkeempää aikataulutusta, mutta varmaan sitte ku saadaan sovittua se LCC-palaveri niin saadaan vähä enempi tolkkua tähän.Toivottavasti. Tapasin mun LCC:n keskiviikkona, kun meillä oli (mun eka) ryhmätapaaminen Woodcliff Laken Starbucksissa. Jäin sinne tapaamisen jälkee vielä vähä jutskailee sen kanssa, ja se oli tosi kiva kyllä. Tuli semmonen olo, että tää ihminen on nyt ''mun puolella''. Se kertoili aikasempia kokemuksia tästä perheestä ja anto hyviä vinkkejä miten hoitaa hommia ja ottaa asioita puheeks. Se myös ehdotti, että voin ottaa jotain epäselviä asioita(esim. mitkä siivoushommat kuuluu aupairille ja mitkä ei...) esille sielä meidän palaverissa ja sitte se tekee ne selväks mun hosteille. Esim, oon joutunu ny pesemään vanhempien kylppäriä ja pyykkejä ja tekeen muutenki semmosia hommia, mitkä ei varsinaisesti lapsiin liity ja mn LCC sanokin että ne(varsinki se äiti) tietää kyllä säännöt, mutta yrittää silti aina vaan.:PP Joskus kuulemma yrittäny maksaa extraa, jos auppari on siivonnu ylimäärästä:DD PLUS se oli kysyny LCC:ltä, että ku ekana viikkona ne oli biitsillä ja täälä ei ollu paljoo tekemistä, nii onks sen pakko maksaa mulle koko viikon palkka :DDD

No vaikka jotkut noista tuliki mulle vähä karmivina ylläreinä, nii nää vanhemmat ainaki on ollu mulle mukavia ja suurimmat ''valituksetki'' tulee noilta lapsilta, yleensä neki on vaa sellasia juttuja mitä mulla on tapana tehä erilailla ja sitte ne huomauttaa että mieluummin näin. On kuitenki tosi hyvä nyt tietää, että toi mun LCC on oikeesti mun tukena täällä ja haluaa että mulla on onnistunu vuosi ja etten joudu tekeen mitää ihme hommia:DD Ja se vielä sano että aina oon tervetullu sen kotiin käymään, niillä on avoimet ovet.:))

Muutamia julkaisemattomia kuvia löysin, tässä muutama mun ja Johannan viime sunnuntaiselta brunssilta Blue Moonista, joka on Meksikolaistyylinen ravintola öööö en muista missä, mutta lähellä Tenaflytä:DD

Mun nachoannos oli ihan VALTAVA, enkä jaksanu syödä kaikkee. Minä. En jaksanu. Miettikää.

Joey ja Joeyn vähä maltillisempi chicken quesadilla-annos...:D

MNOM!! Ps. Sata amerikkalaista ei voi olla väärässä, noi Seppälän korvikset ON hienot. Tuolaki niitä kehuttii kaks kertaa:DD

Sitten seuraa pari random kuvaa jotka eivät liity mihinkään mutta ovat mukavia mielestäni. Hmmmm...

Blue Moonin jälkeinen fro jo Red Mangossa. Näillä on joku värifiksaatio....

Muikkarikuva LCC-ryhmätapaamisen osotteesta navigasttoria varten. En tarvinnu, löyty Point Of Interestistä;)

Eilinen(?) lounaani... Oli hyvää! Paitsi toi juoma oo ginger alesta kuullukaan...:DD

...ja mun tänpäiväinen välipala, olin unohtanu että Nutella on NOIN HYVÄÄ!!!:D


Noniin, nyt onki sitte perjantai ja odottelen vastausta josko saisin illallisseuraa itelleni. Tuntuu että nää kaikki kaverit tekee töitä hirveen myöhään iltasin:// No ei se mitään, meen sitte yksin jos ei muute!:DD(Mäkkäriiiiiin, mä kaipaan niiiiin....;))

Olis varmaa muutaki pientä kerrottavaa, mutta mun kädet väsyy tässä makuuasennossa joten nyt, adios ja mahtavaa viikonloppua sinne kaikille ympäri maailman!:))

xoxo, Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti