sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Do you like black people?

Hyvää huomenta! Tässä sitä istutaan Johannan sängyllä ja odotellaan että se tulis kotiin kirkosta. Minähän en ylläri jaksanu vielä kympiltä herätä, mutta 45 min enää nii se tulee kotio:DD

EIlen lähettiin siis ylläripylläri piipahtamaan The Cityssä. Karenin host-äiti kuskas meijät bussipysäkille ja yheltätoista hypättiin bussiin, Johanna tuli kyytiin Tenaflystä ja Nycissä oltiin 12 maissa. Ekana suunnattiin puhelinliikkeeseen vaihtamaan mun typerä liittymä, ja sainki nyt mielestäni paljon paremman tilalle, halvemmakskin tuli(ainaki käsittääkseni...:P) Sen jälkeen mentii sivistyneelle brunssille En kerro minne, ja sen jälkee löydettiin itsemme ja toisemme mistäs muualtakaan ku Times Squaren Forever 21:sta... Hups taas. No löysin pari kivaa riepua ja tais noi toisetki pari taalaa sinne jättää:PP

"free" hugs!

Morsiuspari :DD


Ku oltiin mielestämme shoppailtu tarpeeks(eli rahat loppu), otin yhteyttä suomalaiseen Lauraan joka oli kavereittensa kanssa kans huudeilla. Sovittiin tapaavamme Central Parkin kupeessa, ja sieltä hetken odoteltuamme löydettiinki Laura ja yks toinen suomalainen tyttö, yks ruotsalainen ja yks saksalainen auppari. Taino oikeestaan ne tunnisti meidät, mutta eniveis.:))

Tytät osottautu tosi kivoiksi ja niiden kanssa lähettiin etsimään hyvää jätskipaikkaa. Luultiin, että kyllä ny Nycissä on joka kulman takana vähintään kaks FroJo-paikkaa, mutta ei onnistuttu löytämään kyllä ainuttakaan. Katottiin sitte netistä yks paikka ja aateltii että no se on aika lähellä, mennäänpä sinne. Ei lopultakaa löydetty sitä, jotenka käveltiin takasi yhelle kahvilalle johon tytöt oli aiemmin himoinnu. Kaks tuntia haahuiltiin ja loppujen lopukskaan kukaan ei saanu eteensä sitä jäätelöö, mutta jos jonkinmoista juustokakkua ja muffinsia, joten kaikki oli sitte kumminki aika tyytyväisiä. :) :DD





Loppupäivä meni kierrellessä, ja käytiinkin mm. M&M's-kaupassa, jossa oli kolme kerrosta, sekä Disney-kaupassa joka oli sekin iha hieno.:) Tyttöjen kanssa tultiin tosi hyvin toimeen ja oli kyllä huippu päivä! Jossain vaiheessa se yks saksalainen auppari halus mennä kattomaan musikaalia Broadwaylle, kun oltiin bongattu se mesta mistä saa ostaa halvemmalla lippuja saman päivän näytöksiin. Me muut ei sitten tällä kertaa joinittu, koska mun, Johannan ja Karenin viimenen bussi olis ehtiny sillä välin jo lähtee eikä noi muutkaan halunnu tällai suunnittelematta mennä. No hän sai lipun(hintaan about 55 dollaria, ei paha) Rent:iin ja me muut lähettiin käveleen vähä lisää.:DD Iltaa kohden alko jalat olla jo aika hapoilla, naama valunu katuojaan jo ties millon ja muutenki oltiin sulamispisteessä, joten hyvästeltiin tytöt toistaseks ja lähettiin kolmen koplalla kohti Port Authorityä.


Ihana Broadway-poika taustalla. Hän jutteli meille <3



Näkymät Times Squarelle mm-kaupasta








Cinderella.....:DD
 Jatkuvasti tuola joku tulee aina veistämään juttua, mutta nyt kuultiin jo toisen kerran erään nuoren herran suusta kysymyksen ''do you like black people'' enkä voinu enää jättää asiaa sikseen. Käännyin ja sanoin jotai että "daaa miks ei tykättäis???" Ja sitte jäätiin siihe hetkeks juttelee. Se oli tosi mukavan olone tyyppi ja yritti arvailla että mistä ollaan. Sano olevansa aika hyvä yleensä, mutta ei mua kyllä arvannu vaikka Suomen tiesiki. "Helsinki is the main city and u guys like Conan O'Brian." Juuuu no siinähän se aika pitkälti olikin:DD Sitte se anto meille korttinsa(TIESIN että tässä oli koira haudaattuna! "Ei mitään koiria, tykkään oikeesti jutella ihmisille!") ja jatkettiin matkaa. Löydettiin oikeeseen bussiin ja äärimmäisen väsyny matka kohti Tenaflytä saattoi alkaa.

Annettii Karenille kyyti kotii,se asuu kivasti puolivälissä mua ja Johannaa ja tultii sitte takasi tänne, käytii kaupan kautta ja katottiin joku hömppä teinileffa Johannan koneelta. Oli oikein lepposa ilta, ja uni maitto.:DD





Nii ja tässä ku kirjottelin, nii noi Johannan hostit kävi vuoronperään sanomassa että "tuu ihmeessä tonne ylös, syömään aamiaista ja juomaan kahvia, ei tartte ollenkaa ujostella":)) No sanoin vaa että juuu kiitos hirveesti, kirjottelen tässä blogia mut tuun ehkä myöhemmi...:DD Ja nyt toi Joeyki tuli jo himaa nii täytyy kattoo mitä keksitää.

Ja aahhaha, Johanna tuli tohon viereen ja alko lukemaa tätä tekstiä ääneen, ai että naurettiin xDD Nyt se käskee mua lukemaan saksaks, onneks oon jo nolannu itteni totaalisesti kaikilla mahdollisilla keinoilla niin ei auta ku antaa mennä:DD

Noni moikka!

xoxoSaara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti