perjantai 31. elokuuta 2012

Hullu kun pullosta tullu!

AArrgh tää perjantai tekee mut hulluks!!!::D

Ensinnäki heräsin kipeenä, kuten jo kerroin, ja löhöilin vaa koko päivän ja kävin välillä pesemässä pyykkiä ja kuskaamassa lapsia. Mutta ei näistä lapsista eikä kyllä vanhemmistakaan ota mitään selkoo...

Mun oli tarkotus tavata Christina ja ne muut tytöt Palisadesin ostarilla ja mennä syömään illallista Cheesecake Factorylle. Olin jo kattonu menun netistä ja suunnitellu mitä otan enkä ollu syönytkää koko päivänä muuta ku muroja aamiaiseks. No odotas vaan! Kysyin tolta tytöltä että tarviiks se kyytiä illalla, ja se sano että joo. No mihin aikaan? En tiä. Kiva. No odottelin sitte, kello kävi, eikä se ilmottanu mitään. Olin jo luovuttamassa, että en ehikään tavata tyttöjä, kun saan tekstarin että ''voiks hakee mut yheksältä leffasta'' JOO KIVA KU KERROIT ETTÄ OLIT JO LÄHTENY ja aaaarg!!!

Hyppäsin nopee autoon ja ajoin ostarille. Tästä päästäänki toiseen ihanaan asiaan nimittäin mun typerään puhelimeen ja typerään jenkkiliittymään. Mun host-isä halus mulle sellasen prepaidin, että puhelut ja tekstarit maksaa tietyn verran ja sitte aina lataillaan lisää ku tarvii. Se mies puhelinliikkeessä suositteli kuukauden unlimited-liittymää, jossa saa siis puhua ja tekstata rajattomasti jenkeissä viidelläkympillä. No mun host-iskä oli sitä mieltä että tää toinen sopii paremmin, kestää ehkä pari kuukautta ja ostetaa sitte lisää. No tästä on ny muutama viikko ja mun saldo meni tänään umpeen. Syy: tekstarit maksaa 20cnt/kpl. Lähettäessä SEKÄ vastaanottaessa. Puhelut 10cnt/min, soittaessa SEKÄ vastatessa. Itseasiassa, vaikka kukaan ei vastaiskaan, se maksaa. ANTEEKS MITÄ. Nyt se on menny umpeen ja tekstasin host-iskälle että onks ok jos ostan sen rajattoman. No se ei vastannu mitää. Ostarilla olin menossa sinne liikkeeseen ja yritin vielä soittaa mun host-äitille, mutta sekää ei vastannu. Menin sitte ja ostin omalla rahallani semmose viidenkympin lätkän. Nyt en osaa ladata sitä, mun liittymä ei vissiin oo toiminnassa enkä tiä miten noi nyt saa muhun yhteyden. En ees oo varma, oonko ees vapaalla vielä(kello on 12 illalla) vai tuleeko pian kutsu kuskaamaan. Tää on ihan ihme touhua.

Joo no tyttöjä ehin nähä sen varttin verran ennenku lähin, edelleen supernälkäsenä, hakeen sitä tyttöö. Onneks on toi navi, vaikka se on kyllä ajanu mut myös hermoromahduksen partaalle esim tänään ohjaamalla mut kotiin higwayn kautta jossa tein vielä jonku väärän käännöksen ja jouduin pimeessä kurvaileen ties missä. 

Plus ku tulin kotii täälä ei ollu ketään, mutta joka ikinen ovi oli lukitsematta, kaikki valot päällä ja ku menin keittiöö, se oli ku räjähtäny: se poika oli kavereittensa kanssa kokkaillu vähä makaroonia juustolla ja kaikki pöydät, seinät ja lattiat oli täynnä makaroonia ja sitä jauhetta, puoliks juotuja vesipulloja, kulhoja ja haarukoita ja ties mitä kaikkee kattiloita. Rupesin siinä sitte siivoomaan, koska toi äiti on vissii aika fanaattinen sen keittiöstä. No hiton lavuaari/jätemylly on ollu tukossa jo monta päivää, mutta en oo saanu sitä auki eikä kukaan noista lapsista tunnu tietävän miten se toimii eikä vanhempia paljoo näy. Jätin sitte kattilat lojuun ku en voinu niitä oikeen pestäkkää vitsin likavettä tulvivassa altaassa.

Autotallin oveekaan en saa kunnolla kiinni vaikka oon taistellu senki kans monta tuntia varmaan. Tuntuu että kaikki on menny täälä rikki sen jälkee ku tulin tai sitte en vaan osaa:PP

Ei mulla mitenkään oo masentunu olo tai muuta, mutta oon vaan vähän ärsyyntyny kaikesta. HALLELUJA huomenna on lauantai!!! Vaikka en kauheesti ehdi tänäkään viikonloppuna nukkua, nii ihanaa ku saa olla vapaalla. Nyt aion mennä nukkumaan ja teeskennellä etten kuule puhelinta(joka onneks ny ei vissii ees toimi::D) enkä kenenkään kutsuhuutoja, hahha.

Olen pahoillani vuodatuksesta, oli vaan pakko saada tää kaikki purettua johonki:DD Mutta ei siis syytä huoleen, kaikki menee oikeesti ihan mukavasti :)) Välillä tulee vaan sellanen ''ei hyvää päivää'' -olo, mutta ei silti tunnu siltä että haluisin pois täältä tai mitään sellasta. Ja koulutki alkaa onneks(?) ens viikolla, joten rytmin pitäis siitä sitte aika nopeesti asettua ja normalisoitua. It's all gonna fall into place. Thank you.:)

Nyt, pitäkää peukkuja mun ''olen sikeässä unessa, vapaa viikonloppuni alkoi nyt'' -asenteelle!;)) :DD

Öitä! xoxo Saara

///EDIT: Voi kamala, luin tän just ja hyi ku kuulostaa paljon hirveemmältä ku mitä oikeesti onkaan:DDD!!! Hahhaaaaaa:DD voi minua. >Pitää varmaan poistaa tää huomenna, ettei kukaan sielä vedä mitään vääriä johtopäätöksiä....:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti