| Aiheeseen liittymätön peilipose. |
Johanna tuli meille about puol yheltä ja lähettii ''mun'' mersulla katteleen Old Tappania. Suomeksi: mentiin hankkimaan ''aamiaista'' Starbucksilta. Siinä kassalla vähän sekoiltiin kolikoitten kanssa(ei vieläkään osata niitä:D) ja kassatyttö kysy että mistä ollaan ja ku se kuuli että ollaan oltu täälä kaks viikkoo se rupes heti ylistään meijän englantia:D ''En olis ikinä arvannu ettette oo täältä(Kolikkojuttu saattoi toimia paljastavana tekijänä..)!'' Mentiin sitte ulos siemaileen Johannan tarjoomia juomia(sillä oli kuponki, mutta silti <3) ja siihen tuli kaks jotain motoristipoikaa viereiseen pöytään ja ne heti kysy meiltä että voidaaks vahtia niiden kamoja ku ne käy tilaamassa. (Oikeesti ne halus pyytää meitä ajelulle, mutta poistuttiin ennenku ne kerkes kerää rohkeutta...:/) Kauheet paineet oli mulla ajaa tyylikkäästi pois parkkikselta ku huomasin taustapeilistä että ne molemmat tarkkailee!:DD
| Noi ei oo ne motoristit.:( |
Siitä sitten aika haipakkaan lähettiin Johannan autolla kohti Bergeniä, ja hienosti navigaattorin avustuksella vielä löydettiinki sinne. Ostari oli suuuuuri ja aika monessa liikkeessä ehittiin käydä ennenku löydettiin ensimmäinen pääsisäänkäynti:D
| Almost home.<3 |
Lounas nautittiin Subwayllä, jälkkäri Dunkin' Donutsilla ja Targetista ostettiin vyöt(ystäväni ovat kehoittaneet minua olemaan esittelemättä takamustani enää yhtään enempää) ja vesimeloonipurkkaa joka on muuten maailman nameinta<3
| Kävimme myös weeseessä. |
| Reckless driving! |
Kotimatkalla Johanna teki jotain vääriä käännöksiä(onneks!) ja highwayn sijaan navigaattori ohjas meidät läpi ihanien periamerikkalaisten pikkukaupunkien. Ainii pitää muistaa alkaa katella kämppiä Berkeleystä.! <3
Nii ja oltiin jo melkein meillä, ku tien yli hölkötti joku otus ja ku ajettii vierelle nii huomattiin että se oli pesukarhu <3 Awwws! Ja se kiipes puuhun?? :) Olin hysteerinen.
| Mun tulevia hoodeja:) |
Kotiin ku päästiin lähettiin (lähes)saman tien..... rumpujen pärinää.... jännitysmusaa.... istutteko varmasti?..... LENKILLE!!! Käveltiin high schoolille ja oikeesti hölkättii melkeen koko matka takasi. Ja se on varmaan yli kaks kilsaa hei! Oli oikeesti suuri saavutus:DD Oli vielä superkuuma ilta ja oltiin ihan hiestä märkiä ku tultii kotii. Suihkun jälkee katottii telkasta How to lose a guy in 10 days, syötii vähä leftoverseja, pizzaa ja pihistettiin kaapista pari karkkia. Oli kaikenkaikkiaan oikein mukava päivä:) Sängyssä luettiin vielä hetki vuorotellen Twiligtia ääneen ja käytiin nukkumaan. :DD
--SUNNUNTAI--
Sunnuntaiaamuna herätyskello soi puoli kasilta(hrrrrr...) ja laitettii ittemme kuosiin. Olin sopinu tapaavani yhen au pairin Times Squarella klo 12, mutta sillä ei oo puhelinta(se on ollu täälä kauemmin ku minä mitääää??) ja aamulla ku katoin ni se oli laittanu facessa viestin että ei oo varma vielä että tuleeks se. Ihme touhua, no oltiin kuitenki jo kiireellä lähössä ni laitoin vaa että no odottelen sitä sielä ja jos sitä ei kuulu nii keksin jotai muuta. Ihme homma, ku se ite vielä ehdotti että josko voitais nähä sielä.
Ajettiin Johannan autolla bussipysäkille, etittiin vähiten huomiota herättävä neljän tunnin parkkipaikka ja hypättii bussiin. Meno-paluu Manhattanille maksaa $17 ja risat ja matka kestää about tunnin. Perillä käytiin nauttimassa Big breakfast Mäkissä(oikeesti.....:DD) ja sen jälkee kyllä mietti vakavasti haluaako enää ikinä syödä mitään.
Aamiaisen jälkee Johanna halus mennä kirkkoon mutta mää en uskaltanu riskeerata mun mahdollista tapaamista joten jäin Times Squarelle hengaileen. Reisun tarkotuksena ei ollu shoppailla, mutta jossain vaiheessa havahduin Forever 21:in kassalla enkä ny kehdannu enää kääntyä poiskaan.. Sitäpaitsi mun ostokset oli molemmat alesta ja sain niistä vielä jonku mystisen lisäalenki, että en kyllä osaa katua tätä nyt ollenkaan.
| Topless-kulkue, mutta mun huomio oli enemmän tossa mainos-screenissä.. |
| Marjo tää on ehkä omistettu sulle:) |
Jonku varttin verran odottelin sitä yhtä aupparia saapuvaks, mutta eipä vaan näkyny. Jossain vaiheessa joku liettualainen nuorimies käveli kymmenen ihmisiä tulvivan metrin matkan kysyäkseen MULTA kelloo ja sitte se jotai selitti että ne aikoo lentää huomenna Helsingin kautta takas kotii...:D Lukeeks mulla otsassa että ''olen muualta''??
Kävelin sitte aikani kuluks Johannaa vastaan metrolle, ja suunnattiin alkuperäisten suunnitelmiemme mukaisesti kohti Central Parkia, jonne oli vaan yhentoista korttelin matka.
| Huvipuisto Central Parkissa! |
| ööö |
Toi puistohan on ihan julmetun suuri, ja jaksettiinki kiertää siitä vaan murto-osa. Sielä oli myös muutama lentopallo- ja beachkenttä, enkä voi ymmärtää miksen ottanu yhtä ainutta kuvaa niistä otteluista(paidattomista lentopalloilijamiehistä).....
Käytiin ostamassa vähän fro jota ja tarkotus oli mennä ihasteleen biitsimatseja vielä toviks, mutta puistossa oli alkanu pesisottelu ja jumituttiin kattoon sitä. Se oli aika kiintoisaa oikeesti, vaikka se taiskin olla joku puulaakipeli mutta kumminki, aika tosissaan ne miehet sen tuntu ottavan:D Jossain vaiheessa meidän joukkueen(no niitten vaatteet oli sinivalkoset ja niissä luki Finish line) kapteeni hermostu puusilimätuomariin niin pahasti että kaks äijää joutu raahaamaan sen sivummalle ettei se olis hyökänny tuomarin kimppuu:DD Go Howard!!! Sitäpaitti tyhmän tuomarin takia me hävittii. Ei kuvaa tästäkään urheilulajista.
| Kuus ja puoli??:DD |
| Bussimatka bäkkii himbee. |
| Kaksi äärimmäisen väsynyttä matkustajaa:) |
Väsymyksestä huolimatta oli huikea sunnuntai ja muutenki viikonloppu oli oikein mukaisa, kiitos Joeyn!:)) Aamulla taas herätys kello kaheksan maissa, joten taidan paneutua (Twilightin saattelemana<3) jälleen yöpuulle. Kiitos sinulle, joka jaksoit lukea tämän loppuun! Adiosss!
xxoo Saara
"täälä" ?????
VastaaPoistap.s. kävin eilen lenkillä ja se oli eri tylsää ilman sinua :[
Kiitos rakas tuosta minulle omistetusta kuvasta <3 Tässä samalla satuinkin kuuntelemaan heidän musiikkia. + melkee rupesin itkeen :DDDDD
VastaaPoista