Maanantaista en edes muista mitään, se oli vissiin niin perus tylsä päivä ettei mitään järkee. Paitsi että mun host-tyttö oli mulle välillä ihan mukava, johtu varmaan siitä että kävin hakee sen isolla autolla(hän ei pidä niistä pienistä mersuista ja bemarista) ja se jopa naurahti jollekin mun sanomiselle. Ainiin ja meinasin myös tappaa jonkun ku hain sitä tyttöö harkoista, jos ei se olisi sanonu mulle että ''watch out for that guy'' olisin kyllä menny niin läheltä että olis saattanu hyvinki ottaa osumaa. Oikeesti nyt vasta ymmärrän kaiken sen puheen heijastimesta ja henkivakuutuksesta ym.! KÄYTTÄKÄÄ SIELÄ SUOMESSAKIN HEIJASTINTA NIIN KUKAAN EI EHKÄ AJA TEIDÄN PÄÄLLE PIMEÄSSÄ.
Tän tytön kaksoisveli(pitää oikeesti keksiä niille jotkut kutsumanimet) hämmästytti mut oikeesti esittelemällä mut jollekin kaverilleen ku tulin kotio, ooo! Ja eilenki ku sanoin kahelle muulle sen kaverille vaa että hello nii se huikkas että ''tässä on se ja se!'' ja sitte menin oikeen takasin ja kättelin ne. :DD Semmosta. Tämän jälkee kuskasin ne kaikki kolme jonku kaverin talolle, jonka sijaintia ne ei itekää ihan tienny ja sielä me sitte kurvailtiin ympäriinsä ja ne huuteli kilpaa ohjeita ''vasemmalle! eiku oikeelle. eiku käänny tästä. mee sittenki suoraan'' Lopulta löydettii oikee talo ja navigaattorin avulla löysin takas kotiinki. :DD
Eilen menin myös viemään roskia ja huomasin autotallin lattialla postisetän/tätin jättämän paketin ja ilo oli suuri kun paketin päällä luki minun oma nimi!::) :DD Rakas perheeni oli lähettäny mulle tukipaketin, joka sisälsi kaikkea ihanaa ja tarpeellista synttärin kunniaks. Ellikin oli saanut ujutettua mukaan omat terkkunsa:) KIITOS kaikille teille! <3
| <3 Ps. Hieno muokkaus Leevi:) |
| Nimikkokarkit! |
Johannalla oli vapaapäivä nii käytiin lounaalla jossain Old Tappanin baagelipaikassa. Se oli hämmentävää ku ei tiedetty miten sielä pitää toimia ja se äijäkin oli niin kärttysen olonen, mutta saatiin kumminki bagelit kouraan ja mentii mäkkäriltä hakee Cherry Berry Chillerit(NOM). Kaikki sujui ilman(motoristipoikia:/) välikohtauksia. Mutta siinä oliki sitte eilisen kohokohdat.:D
Tänään oon vaan siivonnu, pyykänny ja vähän kuskannu sekä kävellyt mäkkäriin lounaalle. Nyt pyykkikone pyörii, oon yksin talossa ja mietin että haluaakohan noi illallista vai onkohan ne kauanki poissa. Nojaa. :P
Aivan ja lupasin kuvia uudesta boifrendistä, joten tässä seuraa:
| Hän on hieman tärähtänyt. |
Jeppis jepulis, nyt keksin jotain tekemistä. Tai sitten en. Makoiluhan on tekemistä?
xoxo Saara
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti