Mun postaustahti ei oo kuulemma tyydyttävä, ja oonki tästä kovin pahoillani.:DD However, mitään elämää suurempaa ei oo edelleenkään tapahtunu, joten antanette anteeksi..?
Keskiviikkona olin sopinu tapaavani Christinan about klo 7:30 illalla, koska niillä oli se keskiviikkotapaaminen 7:45 mutta mulla oli vaan vähän aikaa joten aattelin että olis kiva nähä Crissee vähän aikasemmin jo. Se ei ollu tosin varma, joutuuko oleen töissä kasiin asti, mutta lähin kumminki ajeleen kohti Hillsdalee ja olinki siellä puolelta. Kiertelin vähä aikaa itekseni koska Crissestä(se ei ite tiedä tästä lempinimestä..) ei kuulunu vielä mitään enkä viittiny ihan vielä mennä Starbucksille kuikuileen.
| Tuola pitänee poiketa joku päivä :DD |
Kun kello alko lähennellä varttia vaille, lähin kävelee kohti tapaamispaikkaa vaikka Crisse ei ollu vieläkään ilmotellu itestään. Koitin siinä sitten kattella potentiaalisia tyttöjoukkoja, ja kävinki kysymässä kahelta tytöltä että anteeeks odotatteks te Christinaa?? No ne ei sitte ollu ne, mutta hetken päästä muutama tyttö lähesty ja kuulin puheesta että nää vois olla just ne. Kysyin sitte että onks teillä au pair-tapaaminen ja ne oli tosi kivoja ja oli heti että 'joo ehdottomasti liityt meijän seuraan':) Crisse oli ilmeisesti puhunu musta niille, ne tiesi jo valmiiks että mistä oon ja missä asun ym.:DD
Juteltii hetki Starbucksilla, ja sitte tytöt ehdotti että mennään viereiseen jätskibaariin. No mentiin, mutta mulla alko jonossa seistessä aika hupeneen ja jouduin lähteen hakeen sitä tyttöä harkoista. Sanoin moikat ja sovittiin että nähdään taas pian uudestaan, ja kun kävelin Starbucksin ohi, huomasin että Christina seisoo siinä ulkopuolella. Se oli kuulemma jonkun aikaa jo odotellu siinä, mutta meistä ei kukaan ollu vastannu puhelimeen... Mulle tuli tosi paha mieli siitä, ja jouduin viä lähtee kiireellä, mutta onneks Crisse oli ymmärtäväinen ja sovittiin että tavataan pian uudestaa.:) Tällä kertaa löysin tytön reenipaikalle ongelmitta ja ihan ajoissa:D
Kotona illalla kävi ilmi että mun host-poika oli soittanu mulle, mutta mun puhelimeen ei ollu jääny siitä(eikä Crissenkää soitosta) mitään jälkee...:// No jokatapauksessa, kello oli jotai kymmenen ja olin jo sängyssä lukemassa, kun sain tietää että mun pitäis hakee se poika, vaiks se oli sanonu saavansa kyydin... no puin sitte nopee ja ku pääsin autolle, nii se äiti soitti mulle. Eka se varmisti, että voinko hakee sen pojan, ja sitte se sano että halus vaan kertoo että oon tehny hyvää työtä, koti näyttää hyvältä ja lapset on tyytyväisiä:) Se kyseli myös vähä että mitä meinaan viikonloppuna ja oonko käyny nyt nycissä, ja mitä mun perhe ja kaverit sanoo ja onks ne kadeja ym.:DD(sanoin että ootte SUPERkadeja;)) Kutsu se mut myös biitsille viikonloppuna, jos haluun mennä, tai jos haluun nähä kavereita ja pitää hauskaa täälä, niin sekin on ok. Tosi kiva kun se soitti, tuli tosi hyvä mieli, eikä ees niin paljoo haitannu että just ku olin saanu peruutettua pois pihasta nii se poika soittaa että 'ei tarviikaan tulla hakee.'
Eilen kävinki sitten Closterissa tapaamassa Columbialaista Karenia, joka on ollu täällä jo 2kk. Karen oli tosi kiva ja käveltiin ympäri Closteria ja istuttiin jossai penkillä juttelemassa. Sitte alko tulla jo kylmä(Karenille, ei mulle, mutta se on vissii tottunu vähä lämpimimpii keleihi:D) ja lupasin heittää sen kotiin. Sovittiin, että nähdään lauantaina uusiks :)
Ainii, oon ny tykänny muutamana päivänä kävellä lounaalle tohon mäkkiin(no SORREEE) ja muutenki joka kerta ku oon käyny sielä oon ottanu mango-ananas -smoothien. No eilen ku menin, aattelin että tarvii säästää vähä rahaa ja mulla on vesipullo mukana. No tilasin kassapojalta vaan yhen McChickenin, johon hän totesi: ''That's it? No mango-pineapple smoothie??'' :DDDD OKEIII lakkaan käymästä sielä niin usein....:DD
Tänään kävin aamulla heittämässä tytön reeneihi, ja sen jälkee oon vaan maannu sängyssä. On vähä kipee ja kuumeinen olo, päätäki särkee, mutta en haluuuuu tulla nyt kipeeks ku tapaan tänää Christinan ja huomenna olis vaikka mitä kivaa tiedossa... ÄH. Mun tuuria!!!
Ehkä otan nyt vaan iisisti ja teen vaan välttämättömät, kuskaukset ja semmoset. Mutta ny jatkan makoilua.... Heipsrallaa!:)
Ps. Otsikkoon viitaten, ote mun ja Johannan Facebook-keskustelusta..
xoxo Saaara



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti