No eniveis, eilen oli lauantai eli mun vapaapäivä. Tosin toinen pojista oli aamulla sitä mieltä että hänellä on paljon pyykkiä joten jos voisit hoitaa homman. Olisin kai voinu kieltäytyäki mut se nyt olis tuntunu vähän tyhmältä. :P Eikä mulla juuri muutakaan tekemistä ollu, joten why not.
Tän aamuisen viiden sekunnin kohtaamisen jälkeen en saanut koko päivänä juuri mitään havaintoja perheenjäsenistä, joten päätin lähtee vähän käveleen ja samalla hankkimaan tarpeellisia juttuja. Käppäilin tonne ''keskustaan'', missä on marketti ja mäkkäri ja starbucksi jne sekä sellanen apteekin tapanen paikka nimeltä CVS, josta jenkit ilmeisesti tykkää ostaa shampoonsa ja muut sellaiset tarveasiat. Käväsin siellä jonka jälkeen siirryin lounaalle, minnepä muualle kuin mäk donaldsiin <3
| Tänne joku päivä! |
| Kanadanhanhia, isi!!:) |
| Kolmen euron lounas |
| Kiintoisat ostokset CVSltä! |
Semmosta. Oh goodie. Tänään juttelin pikasesti ''aamulla'' mun host-äidin kanssa mun työtehtävistä. Apua, mitä tästä vielä tulee...:P
Nyt meen lukeen Bridget Jonesia ja käyn yöpuulle.:) Huomenna on toivottavasti tylsä työpäivä eikä mitään raportoitavaa, niin voin keskittyä sunnuntain seikkailuihin.
Öitä tänne, huomenta sinne!
<3 Saara
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti