keskiviikko 15. elokuuta 2012

Jebuuu

Hohhoijaa. Vihdoin täällä ja laukut purettu!! Tänään päiväni on pitänyt sisällään seuraavaa:

Aamulla heräsin n. klo 9 ja suuntasin korkkaamaan oman private-suihkuni. Hienosti siinä suihkuttelin kun huomasin että lattiakaivo ei vedä. Ollenkaan. Sinnikkäästi lilluin saippuavesissäni loppuun saakka ja ajattelin että no voi hitto sentää! Menin sitte aamupalalle ja mainitsin asiasta host-iskälle joka neuvoi mua etsimään niitten kylppäristä imukupin:D Tein työtä käskettyä ja sain ku sainki pumpattua lattiakaivon auki:D Yritin samaa kikkaa vielä huonosti vetävään lavuaariinki, mutta en tiä auttoko ollenka. Jokatapauksessa, jälleen kerran Saara amerikkalaisessa elokuvassa -moment!

Tänään on ollu kyllä muutenki aika sähläripäivä. Mun host-isä kyseli yks päivä, että mitä ruokaa osaan tehä ja jostain syystä sanoin että suomalaista ruokaa esim. lihapullia. Varmaan kerran elämässäni tehny lihapullia... No mun host-isä sitten päätti että teen niitä tänään ruuaks:P Nojoo. Ei tietenkään oltu muistettu ostaa munia, ja pyykinpesuaineenki havaitsin loppuneen(mitenköhän se liittyy lihapulliin, mutta koska mulla ei ollu enää yksiäkää puhtaita alkkareita nii tää oli tärkee!) ja yritin sitte tekstata mun host-isälle että saanko ottaa auton että kävisin kaupassa. No en sitte tiedä saiko se mun viestiä ku mitään vastausta ei kuulunu, joten päätin sitte, että teen pakkasessa olevan lasagnen instead. Host-tytöllä alko cheerleadinki neljältä ja host-isä aatteli että kokkaan noin kolmeks. Kello oli päälle kaks, lasagnen paistoaika about puoltoista tuntia eikä tietookaan saanko ottaa auton. Yritin sitte ehdottaa tytölle jotai korvaavia vaihtoehtoja, mutta se teinimäisen tylyhköön tyyliin ilmotti, että se voi syödä harjotustensa välissä(sillä on miljoonat harkat tänää..) että voin kokata sillon.

Selvä. Vein sen harkkoihi neljäks, kävin samalla kaupassa hakemassa pyykinpesuainetta ja kananmunia ja kotona aloin kokkaamaan. Sain just ja just ruuan tehtyä ennenku piti hakee se tyttö, tultiin kotiin, syötiin ja lähettiin taas harkkoihi. Jossain välissä sain myös pestyä pyykkini, ja nyt kirjottelen tätä ja odotan että voin lähtee taas hakureisulle. Huhhuh. Ei kuulosta pahalta, mutta rankkaa tästä tekee se, etten vieläkään oikeen tiedä mitä multa odotetaan eikä noilta teineiltä varsinaisesti saa tukee tähän hommaan..:p Tuntuu siltä niinku mun jokanen kysymys olis ihan typerä, kun ainakin toi isä ilmeisesti olettaa että osaan heti kaiken esim. käyttää amerikkalaisia kodinkoneita... Plus täälä ei harrasteta minkäänlaista kierrätystä tms.! Kaikki, ihan kaikki menee suoraan roskii.

Nojuu. Näihin tunnelmiin olisi kurja lopettaa, joten iloisempiin asioihin: En oo vieläkään antanu noille mun tuliaisia(koska ne ei oo ikinä yhtäaikaa kotona!), joten vielä voi hyvällä omallatunnolla syödä näitä:


Ja juoda tätä... 

Ja hei, eilen ku tulin tänne niin mietin, että kestän aika paljon kuha vaan saan asua tällasessa paikassa! Tää talo on ihan mieletön, en kehtaa tänne laittaa kuvia kysymättä, mutta mun omasta huoneesta laitan nyt pari. Tää on alimmassa kerroksessa, seinistä maali repeilly ja mitä karmein kokolattiamatto, mutta kamaaaan oma kylppäri, parisänky ja pikkuinen vaatehuone, en valita! Ikkunastaki näkee takapihalle suoraan sammakkoperspektiivistä, ja tänään näin mm. oravan sekäää maaoravan! Peurat ja ketutkaan ei kuulemma oo harvinainen ilmestys näiden takapihalla.

Tässä eniveis mun huonetta!


Oven takana täälä kellarikerroksessa on myös pieni elokuvateatteri:D, bilispöytä ja jotain kuntosalilaitteita. Tossa toi perheen vanhin poika(jonka piti mennä takas biitsille mut se ei päässy koska higwayllä oli TULVA) kattelee jotain jonku kaverinsa kanssa leffanojatuoleilla löhöten..:P Luulisin..

Ihan loppuun vielä kuva mun karmee kurmeesta. Ah, miten AMERIKKALAISTA!


Noniin, nyt lähen tästä taas ratin taakse. Hyvää yötä, mulla on ikävä teitä! <3

xoxoxoxo Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti