Jaahas. Tänään oli viimenen chillailupäivä!:D Skypetin ahkerasti(kiitos luttanat kun olette tukenani<3) ja aamupalalle selvisin noin keskipäivän aikaan. Tämän jälkeen kävin rannalla värjäytymässä, tällä kertaa ihan all by myself, ja uskaltauduin myös valtameren syleiltäväksi. Tosin valtameri itse oli tapahtumasta vähän eri mieltä ja päätti sitten ensin tyrmätä mut valtavilla(oikeesti!) aalloilla ja sen jälkeen kiskoa mun uikkareitten alaosan lähes kokonaan mukaansa:DD Olin vielä selkäpäin rantaan ja ai että ei oo hetkeen nolottanu niin paljoo::DD Varsinki kun olin ensin esittänyt toivotonta kamppailua niitä aaltoja vastaan... Hyvä ettei joku rynnänny pelastaan mua hukkumiselta! En tainnu tosin olla se kaikista houkuttelevin vaihtoehto suusta suuhun -elvytykseen... :DD
No mut muuten meni ihan hyvin. Aalto-episodin jälkeen kuulin ku vieressä oleva pikkutyttö kerto kaverilleen ''she got knocked over by a wave'' ja sit vaan käännyin ja sanoin että ''yeah I sure did'' ja se tyttö oli heti pahottelemassa ''sorry...'' :PP Mut totuushan se vaan oli ja sitte me juteltiin hetki niistä valtavista aalloista ja se tyttö innostu selittään jotain valtameren mahdista..:D
Sain myös ''vähän'' väriä pintaan again(taisin polttaa selkäni hups auts..), jopa mun host-isä huomas ja nyt illalla ku host-äiti tuli kotiin nii se hehkutti kuinka pretty oon ku oon niin sunkissed(isi leevi suomentaa:)) ja kaikkee..:D Mun host-äiti on kyllä ihan mahtava, harmi ku se on kotona nii vähän! Se osaa jotenki olla hirveen kiva ja ymmärtää että alkuun voi olla hankalaa ja kertoo miten hommat toimii. Nyt äsken se näki mun pinkit varpaankynnet ja oli ihan hohteessa että voiks se lainata mun kynsilakkaa:DD
Huomenna herään aikaisin, siivoon tän kämpän(tää menee vissii vuokralle tms. syksyks??) host-isän avastuksella kai:P ja sitte me ajellaan sinne niitten kotiin. Jos en vielä sanonu niin SAAN kai ajaa toista autoo ja host-isä menee lasten kans edellä:P Omigodd. Kiva siivoominen huomenna, nää mun tilat on ainaki aivan totaalisen täynnä hiekkaa:D niinku on muuten mun päänahka, korvat ja uikkarit ja varpaanvälit ja KAIKKI.....
En ottanu ny mitään kivoja kuvia tänään tänne laitettavaks, mutta koska mun piti ottaa hieno screenshot mun ja ellin skypettelyistä mutta se ei onnistunut enkä toki tahdo tuottaa pettymystä, joten tässä hieman lievitystä:
Ja loppuun vielä au pair-koulun kampuksen värilliset murot. Jokainen päättäköön, kummasta kuvasta traumatisoituu enemmän. :)
Host-äiti suositteli, että rannan broadwalk on upee tähän aikaan illasta, mutta tavallaan näin sen jo lauantaina niin nytpä taidan vaan ottaa unta palloon että jaksan ahkeroida huomenna!:D Että NATTI NATT vaan kaikille<3
Kuka nää jutut kirjoittaa, kun muistaakseni väitit ettet osaa :)
VastaaPoistaOta nyt beach-housesta äkkiä kuvia ennenkuin lähdette sieltä pois! Ja varo niitä aaltoja!!!
Ihana kuva minusta rakas serkkuni! onneks kuitenki tollasiakin kuvia löytyy arkistoista <3
VastaaPoistaLähettiin sieltä jo ja en kyllä ottanu yhtäkään kuvaa siitä talosta:( mutta ehkä ens kesänä meen sinne taas;)
VastaaPoistaJa Elli voi kuule tietäsitkin mitä kuvia mun kovalevy pitää sisällään.