Hojooo! Ei, en ole maitojunassa matkalla kotiin.
Istun tässä majapaikkani olkkarissa ja harkitsen suihkua... Oikeasti, tänne paistuu! Aurinkoo ei oo näkyny koko päivänä mutta silti on varmaan 30 astetta ja ilma tiivistyy ihan kohta vedeksi I'm sure.
Auringon sijasta nähtiin tänään MEGALOMAANISIA PEUROJA (oooooooomigod) viereisellä leikkikentällä ja mentiin tietenki ottaan heti kuvia. Ne ei paljoo pelänny ja siinä ne mutusti kiltisti ku keinuin vieressä. PLUS näin taas mun puuman!!!! No se oli kettu. Mutta kummiski! :DD
Tänään oli aika pitkä päivä, tehtiin projektijuttua ja intouduttiin tunnin(anteeks ainaki KUUDEN tunnin) lopuks pelaamaan juoruakkaa eri kielillä:DD Btw, jokanen joka kuulee että oon suomesta reagoi näin: ''uuuUUUUuuuuu!'' Anteeks mitä.
Illalla oli international sing-along ja joka maan edustajat kävi vuorollaan lavalla laulamassa jonkun kotimaansa lastenlaulun. Saksalaisia on miljoona, tai ainaki sata, ja ne jaettii kolmeen ryhmään. Suomalaisia ei tarvinnu jakaa, ja ne laulo leipuri hiivan. Ihan hyvin ne veti, jos multa kysytään.
Illallisen jälkee iloinen poliisisetä kävi kertomassa meille tarinoita ja hän oli hyvin hauska mies. ::D Puol ysin maissa oltiin vapaita, ja käytiin Sonjan kanssa tossa marketissa, ehittiin just ennen sulkemista. No sinne pitää mennä tollasta tietä(olisitko uskonu??) ja oli sika pelottavaa kävellä sitä sika pimeetä tietä kun joku sika ölisee puskassa! Nähtiin se sika myös vaikkei se ollu sika vaan peura mutta se oli hurjaa! Sirkat sirittää ALL THE TIME(Sirkka nyt oikeesti...) ja yks jopa pudottautu puusta meijän päälle. Se oli hassun näköinen. Oon niin väsyny että naama irtoo :::D Joten ennen sitä taidan mennä suihkuun koskaaaaaaa
HUOMENNA NYCIII!
Good night everyone!
xoxo
Gossip Girl (juoruakka)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti