perjantai 24. elokuuta 2012

Paljon onnea vaan!

Onneksi olkoon minä 22 vuotta! En onneks kokonaan vielä tajua kuinka paljon se on, joten en kärsi kauheesta kriisistä. Aion silti vastaisuudessa shoppailla ainoostaan Forever21:ssä...

Ensimmäinen päiväni kakskytkaksvuotiaana sujui aika normaaleissa(näissä olosuhteissa) merkeissä, siivoomalla, pyykkäämällä ja kuskaamalla. En nyt tässä ala tarkemmin erittelemään eilisen velvollisuuksia, a) koska en muista ja b) koska teitä ei voisi vähempää kinostaa :DD Mutta täytyy sen verran mainita, että olin laittamassa nuoremman pojan pyykkejä paikoilleen sen huoneessa, ja sitte se tuli ite sinne huoneeseen. Sillä oli ollu isänsä kanssa pientä sanaharkkaa siitä, täytyykö sen mennä biitsille viikonlopuks vai ei. Isä oli sitä mieltä että täytyy mutta tää poika ei ollu riemuissaan ajatuksesta. Sitte ku oltiin molemmat sielä huoneessa niin se isä tulee siihen oviaukkoon sanomaan jotain että pakkaa kamas valmiiks me lähetään kohta ja se poika vähän protestoi nii se isä alko rageemaan sille hulluna:DD ''mää en välitä paskaakaan siitä mitä sää haluat, sää meet ja sillä siisti!'' Oikee huusi ja mulle tuli tosi kotoisa fiilis(terkut isille ja äitille;D) mutta samalla se oli hieman kiusallista, olla ansassa sielä huoneessa ja näyttää siltä ku ei kuulis mitään eikä näkis ketään....:DD Ja vielä ku ne on molemmat normaalisti semmosia tosi rentoja ja hauskoja veikkoja:P

 Illalla olin sopinu tapaavani kaks ruottalaista au pair-konkaria ja koska asutaan vähän eripuolilla, tapaamispaikaks valikoitu Starbucks Westwoodissa. Olin sitte ekana paikalla(uskoks) ja ku se toinen niistä tuli paikalle ja alko puhumaan mulle, olin ihan varma että se on jotenki puoliks amerikkalainen tai jotain. Odoteltii tovi sitä toista, ja senkin englanti oli ihan superhyvää! Aaaaargh, hiton ruattalaiset, aina muka niin supereita kaikessa..................................:DD

No ne oli kummiskin ihan kivoja tyttöjä, toinen alottaa nyt tokaa vuottaan täälä ja toinen on ollu puoli vuotta. Oli hyvä ku sai purkaa tuntojaan ja sai sympatiaa ja vertaistukee. Paitsi nyt ne luulee etten muuta tee ku valita:D No ei, olin mää ihan positiivinenki välillä. Ja oli mulla synttärit sentää(vaikka mun isäntäperhe ei sitä tiennykään, host-isä onnitteli kyllä ku mainitsin ohimennen..) nii mentiin sitte Twistii hakee vähä fro jota nomnom...! Olin vähä hillitympi tällä kertaa ja sain aikaan vähä hienostuneemman näkösen annoksen..:D Ja oli kyllä hyvää taas ai ettääää.

Mun synttärikakku <3 (jonka maksoin -ja söin!- ihan ite.:D)



Tänään sainki sitte nukkua vähän pitempää, ku hain host-tytön reeneistä kympiltä. Host-isä oli kyllä sanonu, että voit alottaa työt vasta joskus keskipäivällä ku ilta venyy kumminki pitempää, mut sitte eilenillalla sain tekstarin siltä tytöltä että ''hae mut kympiltä koululta.'' Seleevä....

No kumminki, parempi tääki ku herätä seittemältä, vaikka siä high schoolilla sainki sitte puolisen tuntia odotella ku ''ei ne reenit loppunukaa vielä''. Argh. No ei mitää, mulla oli kaikki maailman aika ja radiossa hyvää musaa. Sit ku se tuli naapurin tytön kanssa autolle, nii se sano mulle jotain enkä ihan uskonu korviani ja kysyin että mitä? ''Sorry we made u wait.'' Menin ihan sanattomaks, olin nii yllättyny..:D Mut joo ei mitää.

Muuten oonki sitte vaan siivoillu ja ainii, kävin lenkilläki! Mäkkärillä tosin, mut olin unohtanu vesipullon ni oli pakko käydä ostaan smoothie... Mut se oli vähäkaloriselta listalta! Sitäpaitsi kannatti, koska tilasin pienen ja maksoin pienestä mutta sain meediumin! Mietipä sitä. Se kassapoika varmaan muisti mut viimekerrasta ja ajatteli että potentiaalista vakioasiakasta pitää vähän lahjoa... (Kyseessä EI siis voinut olla inhimillinen erehdys.) Paluumatkalla nurmikontrimmaajajengiin kuuluva mies myös vihelsi mulle, onneks mulla oli kuulokkeet ja pystyin teeskentelee etten kuullu, mutta voi hyvänen aika, ei niilläkää vissiin ihan kaikki Ismot(ai vitsit kaipaan Ismoa! Tsajajajajajaja!) oo kasinolla:DDDDD

Kotiin palattuani ryhdyin raivokkaasti imuroimaan ja moppaan, menin suihkuun ja tässä sitä istutaan kellarin lattialla kuten tapoihini kuuluu. Jossain vaiheessa käyn hakee tytön kaverilta, mut siihen asti ajattelin vaa hengailla. En oikeesti keksi enää mitä viä tekisin:DD Tua toi iskä kattelee telkkaa ja miettii kuinka laiskan au pairin ne on saanu... Onneks se makso mulle jo tän viikon palkan, hahahahahaa! x)

Viikonlopulle onkin kaikenlaisia suunnitelmia, saas nähdä mitkä niistä päätyy toteutukseen saakka:P
Nyt anteeksi, päätän tämän postauksen.

Adios!
xoxo, Saara

2 kommenttia:

  1. #setti valmiina ei vaan ku blogi pystyyn#

    VastaaPoista
  2. Odotahan kun täytät 42, niin huomaat kuinka VÄHÄN se on :)

    VastaaPoista