No ei oikeesti! Halusin vaan säikäyttää teijät heikkohermot haha. Nonii ja nyt karma kostaa ja huomenna muhun iskee salama tai muuta mukavaa!:)
Taino kyllä mua itseasiassa vähän sapettaa(karma huom!!). Koska
a) sain mun host-äidiltä pitkän tekstiviestin jossa hän ilmoitti, että please siivoa lasten huoneet ja pese pyykit. Imuroi, moppaa, pyyhi pölyt kaikista huoneista. Keittiön pitää olla aina tiptop. Tee illallista ja kuskaa lapsia. Thanks.
b) Mun host-tyttö keksi että mun pitää hakea se ja sen kaveri elokuvista klo puoli kymmenen. Hän laittoi mulle sentään osotteen valmiiks navigaattoriin joten eipä muuta kun teille tietymättömille keskellä yötä(no on pimeetä!) in the United States of America vain englantia puhuva naisääni seuranani ja tukenani. Kolhin auton.
Nojoooooo,
c) Host-isä sano että kaikkee ei tarvi tehä samana päivänä vaan sitä mitä ei ehdi voi siirtää seuraavalle päivälle. ''You'll figure out your own system.'' En kyllä silti oo ihan varma kuuluuko au pairin tehä tollasia koko talon siivouksia ja pestä vanhempien pyykkejä, mutta since mun ei juurikaan tarvi noita lapsia viihdyttää niin ehkä toi on ihan kohtuullista.... Tarvii keskustella vielä host-äidin kanssa ku se tulee lauantaina, se kuulemma osaa paremmin kertoo mitä multa odotetaan. :P
ja d) Ihan mukava huomata että osaa edes jotenkuten ajaa näinkin OUDOSSA paikassa. Ja se kolhinta sattu peruuttaessa, ku rengas otti vähän kontaktia näkymättömän rotvallin kanssa, mutta ei kuulostanu pahalta enkä kyllä nähny mitään osumaa. (Varaudun NYPD:n suorittamaan aamuherätykseen.)
Kyllä mää sitte kumminki imuroin ja pesin pyykkiä, tein illallista ja kuskasin lapsia. Nii ja kun menin hakee toista poikaa jalkapalloreeneistä puol seittemältä eikä se ilmaantunu autolle kymmeneen minuuttiin, menin kentän laidalle katteleen niitten peliä(joka veny TUNNILLA) ja se oli ihan mukavaa.
Semmosta.
Ei kuvia tänäänkään, sorry folks! Iloksenne voinen kuitenkin ilmoittaa, että söin Angry Birds-karkkini tänään. KAIKKI. >:)
:D
xoxo
Seeeera
Älä sure.., täälläkin on näkymättömiä rotvalleja..(tampereella varsinkin.. nääs..). Ja jopa näkymättömiä puita.., (kysy vaikka kummisetäsi vaimolta).. Tuun kattoon sua 10 v:n päästä.., jäät sinne kuitenkin..
VastaaPoista:DD Lohduttavaa kuulla. Ja niin varmaan jäänki, ainaki valtion hotelliin jos tarpeeks monta näkymätöntä rotvallia tai puuta osuu kohdalle...:D
VastaaPoista