maanantai 10. syyskuuta 2012

Week end.

Nyt on kyllä ihan mahtava viikonloppu takana. Ensinnäki, perjantaina sain illan vapaaks ja lähdin Johannan kans ostarille syömään illallista. Mentiin sinne Cheesecake Factorylle, jossa viimeks en ehtiny mitään syödä, ja vedeltiin oikein kunnon annokset. Tilasin jonku burgerin, en ny muista nimee mutta ai että oli varmaan paras hamppari ikinä!
Hienosti kuvattu Saara:)
 Täälä on niin siistiä, ku joka ravintolassa tarjoilija tulee siihen, esittelee ittensä, kyselee kuulumisia ja muutenki käy välillä kysymässä että onks kaikki hyvin jne. Toki tippinsä eteen saaki vähä mielistellä, mutta ihan hauskaa vaihtelua Suomen meininkeihi:DD
mmmm nomnom!

Tän jälkee lähettii vielä ajeleen kohti Westwoodia, koska haluttiin fro jota Twististä. Ahhh oli sekin taas niin hyvää että. Kookos on mun lemppari, kaikki missä on kookosta on IHANAAA:) Oltiinki sielä sitte sulkemiseen asti ja sitte Johanna heittiki mut kotiin. Oltii molemmat aika naatteja ja mulla oli aamulla suht aikanen herätyskin. Ihana ilta oli kumminki, parhaassa seurassa:) Johanna on mahtava, ku sille voi tollai 10min varoajalla ehdottaa että tehääks jotai ja se on aina messissä!:DD Vaikka meijän välillä onki se 20min ja Johanna saa aina ajaa(sen hostit maksaa bensat...:P) nii silti!:)

Lauantai-aamuna heräsin puol ysin maissa ja aloin pakkailla iltaa varten. Olin sopinu yhen suomalaisen au pairin kanssa, että mennään illalla vähän katsastaan nycin yöelämää! Taikka no, itseasiassa olin eka sopinu siitä yhden ruotsalaisen tytön kaa, joka oli tulossa DC:stä(Dumb City!!) saakka ja ajateltii että voidaan päiväki sitte hengailla yhessä:) Se suomalainen tyttö tuntee muutaman tyypin nycistä ja oli menossa yöpymään niiden luo, ja sai järkättyä mullekin sieltä sohvapaikan:) No mun tarkotus oli keretä yhentoista bussiin, mutta koska mun piti kävellä pysäkille joku pari mailia niin tuli hiukka kiire. En juurikaan harrasta urheilua, mutta tietysti sillon ku siihen ryhdyn niin päällä on vaatteet nycissä hengailua, ei suinkaan hikilenkkiä silmällä pitäen. Aurinkoki paahto täydeltä taivaalta ja oli NIIIIIIN kuuma ettei tosikan! Naama valu pois jo ekan kymmenen metrin aikana...

No ehin kumminki pysäkille ja odottelin siinä jonku naisen vieressä, joka lopulta avas keskustelun tiedustelemalla multa bussilipun hintaa. Siinä sitte juteltii niitä näitä, kerroin sille mun au pairi-hommista ja se kertoili omista plääneistään sun muuta. Sitte siihen tuli joku perhe, jotka oli menossa kattoon Mary Poppinsia Broadwaylle ja niidenki kanssa rupateltiin, koska bussi rupes oleen jo myöhässä. No ensin joku viis min. Sitte 10. Varttin kohalla se perheenisä soitti bussiyhtiöön, että mikä maksaa tässä rupee kohta itse kukin oleen myöhässä. No kävipä ilmi, että meidän bussi oli tietenki lahonnu johonki matkansa varrelle ja että menee ehkä vielä joku 5-10 min. No ei sitä perästäkään kuulunu, ja toisen puhelun jälkee saatiin tietää että se vuoro on nyt peruttu ja joudutaa odottaa seuraavaa, kaheltatoista lähtevää bussia. No, onneks oli seuraa ainaki!:PP

Nycissä jo se ruotsalainen Micaela odotteli mua parin muun au pairin kanssa, jotka oli australiasta ja saksasta. Sovittii rehvit ylläri pylläri Forever 21:iin, jossa ne oli jo valmiiks tekemässä tuhojaan. Mää olin ottanu mukaani vaan jotain vaihtoalkkareita ja sukkia, vähän meikkejä ja hammasharjan, ja mun oliki tarkotus ostaa nycistä vermeet iltaa varten. No, ihme kyllä Foreveristä en löytäny oikee mitää, mutta aattelin että ohan tässä nyt aikaa koko päivä. Shoppailun jälkee mentiin syömään yhteen italialaiseen ravintolaan, jossa se aussityttö oli joskus käyny. Otin sen kanssa puoliks lasagnen, joka oli ihan minimaalinen mutta aika hyvä kuitenki. Meijän tarjoilijapoika oli hyvä, ku se vähän sekoili jotain ja unohteli meijän juomia, ja lopulta myönsi juhlineensa edellisenä iltana aika ankarasti joten nyt on vähän keskittyminen hukassa:DDD

Ku oltiin syöty, kello oli jotain neljä ja se suomalainen tyttö soitti että se on just menossa sinne kämpille ja kysy jos voisin kans mennä aika pian. No lähin sitte käppäileen, me oltiin Times Squarella ja ne tyypit asuu 36streetillä, joten siitä oli vaan joku kuuden kadun ja muutaman avenuen matka. Se tyttö tuli mua vähän vastaan yhen niistä tyypeistä kanssa, ja sitte mentiin sinne kämpille. Se oli ihan älyttömän siisti mun mielestä, se ulko-ovi oli kadulla just sellanen kapee ovi ku kaikissa leffoissa, ovelta lähti suoraan rappuset joita piti kiivetä muutama kerros ja sitte oli perillä. Ainoo ovi siinä kerroksessa ja avautu suoraan olkkariin, ainaki tavallaan. Niitä asuu sielä siis kolme tyyppiä, jokasella oma pieni huone ja sitte yhteinen pikku keittiö, kylppäri ja olkkari. Niiiiin siistiä:DD

Ne just katteli jotain leffaa sielä, ja sitte me vaan istuttiin sohvilla ja juteltiin kaikkee. Ne oli ihan tosi kivoja ja vieraanvarasia kyllä:) Puhuttii Suomesta ja muusta ja taas osasin hienosti nostaa Suomee maailmankartalle...köhköh.. Jossain vaiheessa ne katto mun laukkua sillai ''eksää ottanu mitää mukaan??'' ja kerroin että ei mulla oikeen oo mitään vaatteita ees mukana jenkeissä, että ajattelin ostaa tänään. No ne sano että okei nyt pitää lähtee shoppaileen, koska nycissä oli sillon just Fashionweek, ja ''you're not getting in anywhere like that!!'' :DDDD Kiitti hei....

 No ne saatto mut ja sen toisen tytön jolleki ostoskadulle 34streetille, mentiin Forever21:seen(nyt oikeesti....) ja alettii heti roudaamaan mulle sovariin kaikkee mahollista mekkoo ja rytkyä. Mikään mekko ei käyny ku ne korosti mun jenkkiksiä:DD ja muutenki se oli jotenki tosi hankalaa ja niin äärettömän hikistä että hyi ällöttää muistellaki sitä ruljanssia:PP Vielä ku muilla alko olla jo nälkä, ja no mullaki, mutta en voinu lähtee tyhjin käsin joten sanoin niille että menee syömää ilman mua, tuun sitte kämpille ku oon löytäny jotai. Olin varmaan tunnin tai kaks vielä sielä putiikissa, raahasin kymmeniä kertoja samoja ja uusia vaatteita sovituskoppiin ja aloin olla niin turhautunu ettei mitään järkee. Aattelin että jos vaihdan kauppaa, en ainakaa ehdi ajoissa, joten päädyin sitte vaan ainooseen käypään yhdistelmään. Koska mun ainoot kengätki oli tietty converset, mun piti ostaa sieltä korkkaritki ja otin vaa tyyliin ekat joitten korko oli vaan joku 15 senttiä sen 20cm sijaan. Neki oli mulle liian pienet, mutta olin paniikissa, koska se tyttö oli just soittanu että ''VIELÄKS sää oot sielä, me lähetää ihan parin tunnin päästä!''

Ku pääsin kämpille, olin niin hikinen ja ällö että yäk, mutta ei liiemmin ollu aikaa suihkulle joten äkkiä vaa yritettii freesautua ja vaihettii vaatteet:DD Niitten tyyppien joku kaveri tuli sinne kans, se oli kans tosi rento ja se on kaikenlisäks Orange Countystä kotosin:DD Rupesin tietty heti hehkuttaan O.C.tä ja ne vaan nauro mulle.....:( :DD

Nautiskeltiin siinä parit Mojitot ja sitte lähettiin KELTASELLA AUTOLLA eli taksilla jonkun niitten kaverin tupareihin. Sielä istuskeltii hetki, jonka jälkee lähettii Stone Rose-nimiselle clubille, vai mikä lounge olikaa, jonne ne oli jollain suhteilla saanu meijän nimet listalle. Senttiäkää en joutunu ite maksaan mistään, ja ne oli kyllä muutenki ihan super kivoja ja huolehti koko ajan että meillä on kivaa ja virvoikkeita yms. Olin vaa aatellu, että käydään sielä vaan nukkumassa mutta tää oliki ihan kiva ylläri kieltämättä:DD

Se lounge oli musta tosi siisti ja varsinki ne näkymät siitä ikkunasta, huhhuh... Siinä vaiheessa manailin kyllä useaan otteeseen ''WHY didn't I take my camera WHYYYYY!!??!!'' Mut okei mun ''iltalaukkuna'' toimi mun lompakko, joten...:PP Sielä loungessa viihdyttiin muutama tunti, jonka jälkee sitte lähettiin takas kämpille nukkuun. Meijän oli sen tytön kaa tarkotus nukkua sohvilla, mutta se yks niistä tyypeistä antoki meille oman sänkynsä ja nukku ite sohvalla. Jees!:D Niitä toisia tyttöjä ei kyllä sitte tavattu, mutta kuulemma niilläki oli ollu aika hyvä ilta:D

Aamulla olin vähänniinku sopinu meneväni parin tytön (mun LCC-ryhmästä) kanssa au paireille järjestettyyn Scavenger's Huntiin, jossa ideana on etsiä joukkueittain kaikki listassa olevat paikat ja rakennukset nycistä, ottaa kuvat ja eka joukkue takasi voittaa jotain. Herättii kumminki niin myöhään, että jouduin ilmoittautumaan poissaolevaksi kavereille ja lähettii sen toisen tytön kaa sitte hankkiin aamupalaa(hodarit) ja käyskentelemään Central Parkiin. Olin kumminki sielä parkissa niin hidas ja se toine halus nähä kaikkee, nii erkaannuttiin ja sovin tapaavani sen Micaelan lounaan merkeissä sielä puistossa sitte, ku molemmat on löytäny jotain ruokaa. No kävelin hitto varmaan 16 katua ennenku löysin mäkkärin, ja sitte oli viä sama matka takasi. Hrrrrmph.... Nojaa, löydettii sitte kumminki toisemme ja vaikka Micaela oliki ehtiny jo syödä, nii ainaki saatiin vaihdettua edellisillan stoorit!:D

Micaelan bussi takas Washinton DChen lähti jo neljältä, joten määki lähin siitä sitte kohti bussiasemaa. Sovittiin Johannan kanssa että meen sitä morjestaa Tenaflyhyn, ja sinne onki halvempaa mennä bussilla koska se on hituse lähempänä hahaaa;)) Ostin lipun, hyppäsin bussiin(joka ei sitte ollukaa ihan niin yksinkertasta...) ja jossain vaiheessa rupes jo epäilyttää että oonko ees oikeessa bussissa, mikään ei näyttäny tutulta ja lisäks mun akku oli lähes finito. Helpotus oli aika suuri kun vihdoin näin Englewoodin rakennuksia ja lopulta Johannan odottamassa mua pysäkillä... Halleluja!

Johannan luona mun oli vihdosta viimein käytävä suihkussa, ja se oliki mun elämäni ihanin suihku varmaan:DD Sitte lähettiin johonki dineriin hankkiin illallista. Tajuttiin tossa joku aika sitte Johannan kans, että valokuvien perusteella ainoo asia mitä me tehdään yhessä on syöminen :DD Mutta ei se kai ihan hirveen kaukana totuudesta taida ollakaan.

Ainoo hetki ku Joey ei hymyile, ja olen karppina paikalla kamerani kanssa;)

Fetapurilainen, aaaahhhh... En taaskaan jaksanu kaikkee??!!? :oo

Semmonen tarina se sitte nii. Eka kerta ulkona nycissä, eikä koko päivältä YHTÄÄN kuvaa. Ehkä se kertoo vaan siitä, että mulla oli muutaki tekemistä ku kuvailla:D

Oli kyllä siistiä, vaikka vieläki vähä väsy painaa. Tää päivä ollu jotenki muutenki tosi henkisesti raskas ja stressaava, mutta hengissä ollaan, yhä vaan!:)

Nyt, hyvää yötä maailma!

xoxo Saara






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti