Nonni, taas ollaan tultu perjantaihin. Kohta varmaan joku tulee sanomaan mulle että ''noniin oot ollu täälä jo vuoden lähe kotiis.'' ;oooooo EN!
Tänään tapasin sen Old Tappaniin pari viikkoo sitten tulleen au pairin ja kävin sen kotonaki:) Tosi kiva tyttö ja tästä tunnin päästä se tuleekin hakeen mua ja mennään Harrington Parkiin jonkun toisen aupparin luo kattomaan leffaa! Alunperin mun piti mennä Johannan ja sen parin kaverin kans leffateatterii, mutta koska Joeyn hostit tuli nii myöhään kotii nii se ei enää ehtiny hakeen mua ja koska mun autotilanne on aika köyhä varsinki näin perjantaisi nii en sitte ehtiny messiin. Mut onneks ny ei kumminka tartte viettää tylsää perjantaita kotona!:DD *koputtaa puuta* (Täälä on muuten myös Knock the wood-käytäntö, mun LCC teki sillai keskiviikkona:DD) Vaikka Johanna lähettelee viiden minuutin välein ''i feel so bad:(('' -viestejä xDD Voi pientä.
Nyt kattelen sivukorvalla(kyllä, olen ihmemies) Siskoni on noitaa teeveestä ja odottelen(että joku huutaa/soittaa/tekstaa mua kuskihommiin....... en yllättyis!) että kello tulis 8:15. Tässä odotellessa voisinkin kertoa teille mun tän päivän ja muutenki melko tyypillisen perjantai-ohjelman, sikäli mikäli jotakuta kinostaa!
6:50 Menin yläkertaan, tein teineille lounaat mukaan ja siivosin keittiöö edellisillan jäljistä.
7:15 Kuskasin kaksoset kouluun. Yleensä isoveli vie ne, mutta sillä oli nyt myöhempi aamu.
7:35 Tulin kotiin, petasin muksujen sängyt, alotin pyykkään, imuroin ja moppailin ja semmosta pientä.
13:00 Timea tuli hakemaan ja mentiin sen kotiin:)
14:20 Timin piti mennä hommiin joten se toi mut kotiin ja jatkoin taukooni päikkäreillä ja suihkulla. Ja salkkareilla;))
16:10 Menin tekeen päivälliseks kanaa, joka on vähänniinku mun bravuuri täälä.:DD Ihan perusruoka siis täälä, mutta mun host-äiti sano että ''kids love your chicken'' ja aina ku se isä syö mun kanaa se ylistää sitä niinku tänäänki:DD Kivaa!
18:00 Ruoka oli valmis, keittiö siivottu ja tulin alas kellariini hengaileen!:)) Täsä sitä ny ollaan. Mulla on tosin vaa enää reilu vartti aikaa ja pitää vielä taitella parit pyyhkeet, joten ny lopettelen tässä sitte nii. Heippa ja mahtista viikonloppua jokaiselle!
xoxo Saara
Kuvat??
VastaaPoista