tiistai 2. lokakuuta 2012

Growing up?

Oonko tullu vanhaks vai mikä on ku en välillä ihan ymmärrä näitä teinejä täällä. Itsehän olin helppo ja mukava teini, vai mitä äiti ja isi, mutta tämän talouden teinit onki sitte vähän toista luokkaa. Ainakin mulle, ''au pairille'', nää osaa olla aika inhottavia välillä! Tappelee ne noiden vanhempiensa kanssa aika useinki, mutta niitä ne sentää jotenki kunnioittaa. :P En tiä millasta on aikasempien aupairien elämä täälä ollu, mutta mua kohtaan nää on aika kummallisia.

Esimerkki numero yksi: Eilen ku menin hakeen tytön koululta ja tervehdin sitä ilosesti hymyillen, sain vastaukseks ilmotuksen ''olisit voinu ajaa lähemmäs'' (ja ku kysyin että ai tuolako te yleensä pelaatte vai nii vastaus ''joskus.'' Eli mun pitää maagisilla kyvyilläni selvittää missä sen pelit millonki sijaitsee?) ja että ''mun lounaassa oli tänään sun hius siis ällöö.'' :DDDD Siinä vaiheessa oli jo aika leimi fiilis, mutta sitteku se sano että kuskaan sen harkkoihin klo 7:15, odottelin sitä aikani kunnes tajusin että se on jo lähteny ja sain vaa tekstarin että ''haet mut klo 9'' nii olin jo valmis purskahtaan itkuun. Ei mitään kivaa sanottavaa eikä mistään hymystä oltu kyllä kuultukaan koko päivänä. Laitoin sitte vastauksen että olisit voinu kertoo että saitki toisen kyydin mut ok haen sut ysiltä. Oikeesti yritän olla niin mukava ja joustava mutta ARGH mikään ei hälle kelpaa! No minähän sitte hain sen klo 9 ku käsky kerta kävi. Oli täysikuu ja niin kaunis ku se näky pilvien läpi ja kaikkee, ja sitteku se tyttö kapus autoon nii sanoin sille siitä. Se vastas jotai että ''joo mä just katoinki sitä'' ja olisin tyytyny tähän, mutta se jatko vielä että ''se on ihan ku kuva'' ja olin jo että HÄÄÄH:DD Voi näinki pienestä tulla hyvälle tuulelle, ehkä se kertoo jotain siitä millasella asenteella se yleensä mua kohtelee :DD Vaikka ei paljoo puhuttukaa loppumatkan aikana(niinku ei yleensäkää) nii olin ihan hyvällä mielellä sitte taas.

Esimerkkinä numero kaks vaikka toi vanhin poika, joka ei oo mulle ollu varsinaisesti kiukkune, sen persoona taitaa olla vaan vähä tyly kaikille, mutta se on ainaki yleensä kohtelias mulle. Kumminki välillä tuntuu että ku kysyn jotai nii se vaa yrittää nopee vastata ja täts it, eikä mistään muusta puhuta ku asioista jotka liittyy jotenki mun työhön. Tänään sitte se oli puku päällä lähössä johki ja kysyin että onks sulla college-haastattelu ja sitte vähä jotai muutaki kyselin niistä college-jutuista(aika vähän, mutta paljon siihen nähden mitä yleensä puhutaan:DD) ja toivotin vielä onneeki sille, siitäki jäi jotenki hyvä fiilis:DD Ku ei kerta yleensä mistään tämmösistä jutella.

Toi kaksoisveli oli aluks jotenki kivempi, on se nytki sillai rento ja muuta mutta ei oma-alotteisesti sano enää juur mitään. Mutta varmaa tää koulun alku ja arki muutenki vaikuttaa vähä siihe.:P Välillä on kumminki ihan mukavia hetkiä, ku puuhailen keittiössä ja kuuntelen samalla ku noi muksut jutskailee keskenään ja muutenki. :) Ja voi vitsi, tossa naapurissa asuu yks ton tytön kaveri ja se on ihan tosi mukava mulle aina, ku kuskaan niitä molempia nii se aina kyselee multa mitä kuuluu ja kertoo mulle kaikkia juttuja ihan innoissaan ja on tosi ilonen koko ajan:))

Asiasta karamelliin. Karkkivalikoima täälä on aivan VALTAVA pettymys!!! Jotenki odotin että täälä varmaan on ihan sikana kaikkee hyvää karkkia ja halvalla, no ensinnäki täältä saat jotain kolmee eri karkkia ja suklaalevyjä saat ettiä kissojen ja koirien kans. Lisäks jos sellasen löydät, maistuu sekin mc'n'cheese-jauheelle. Suklaata muussa muodossa löytyy kyllä, mutta kunnon karkkia lisä-ja väriaineineen saa hakee, ja sitä kaipaan eniten!:(( Joten jos joku sielä Suomessa herää keskellä yötä pakottavaan tarpeeseen postittaa jotain Atlantin toiselle puolelle, niin otan ilolla vastaan kaikki mahdolliset ässä hässäkät ja missä äxät! ::) Toisekseen karkkihinnat on ihan pilvissä, että taivastelkaa te vaan sielä suomessa suklaan hintoja ja tulkaa sen jälkee tänne, huhhuh. No ei se mua oo estäny karkkia silti joka päivä syömästä, että mitään luuviulu-Saaraa ette varmaankaan saa lentokentällä olla vuoden päästä vastassa...:DD

Olipa siinä kaks sen verran kaukana toisistaan olevaa aihealuetta, etten tähän hätään keksiny mitään kivaa aasinsiltaa. :PP Sorge large. Nyt taidan kumminki käydä testaamaan mun uusia unipöksyjä, jotka just puol tuntia sitten ostin ekalta Kmart-reisultani Karenin kanssa;) Siitä ja muustakin lisää huomenna, tai ylihuomenna, tahi joskus....:DD

Ps. Elli älä suutu, kuvia tulossa kyllä!:)

Moikka!
xoxo Saara


1 kommentti:

  1. olin jo vähällä räjähtää, nyt niitä kuvia! kyllä niitä joku muukin varmasti kaipaa :)

    VastaaPoista