torstai 4. lokakuuta 2012

öisljfgkg

Mihin oikeesti nää päivät katoaa?? Nyt on jo torstai ja tuntuu ku viikonloppu olis vasta loppunu! Hämärää elämää. Nyt en kyllä jaksa sen kummemmin tarinoida, joten saatte KUVAOKSENNUKSEN. Olkaa niin hyvät ja enjoy!



On se hyvä ku on kuivuri, näkee miten paljon pölyä ja nukkaa omista vaatteista lähtee:DD Ihanku haluisin tietää!

Johannan kaa viime pe syömässä. Dinerissa. Tajuttiin sentää tällä kertaa jakaa annos:DD

Toi juustokakku oli niin. hyvää.

Pelattiin vähä totuutta ja tehtävää illalla Joeyn host-lasten kanssa..:DD PLUS voitin vessapaperinvetopelin!(iPadilla) Tein kolme uutta enkkaa!:DDD Hallitsen varmaa vieläki top scoree;) UNBEATABLE!

Minun jalka.

Pannarinpaistaja! Ps. noi oli gluteenittomia hahaa

Lauantai-aamun pannarit:)



B niinku Blaine. <3

Pannareitten jälkee Central Parkissa Mian kanssa.



Järvi. Central Parkissa.

Urpo. Central Parkissa. (aina toi sama paita???)

Miaaa! :))

Tirppoja! Jotain metsoja?


Lisää kuvateksti


Hieno American Eaglen sovari:)

Jätskillä julkkisten kaa!

En tiä mihin toi terminaalin ikkuna on mutta iha jepa!
Nii muute! Saatoin Mian bussiasemalle ja menin sitte sinne jonnekin lattialle istuun ja odottelee Johannaa ku se oli tapaamassa jotain kaveria. Istuin siinä ja joku 40vee mies tuli mulle jutteleen ja kehuun kuinka kauniit silmät mulla on ja terve hymy ja kaunis tukka(xDDD) ja kertoili kaikkia juttuja ja olis tarjonnu mulle kahvit mutta olin fiksu ja kerroin etten juo kahvia.:DD Sitte jossain vaiheessa päätin että mun on ny pakko lähtee. :DD Mutta oli mukava rupatella!

Juu ja sitte kävelin vaa ympäriinsä ja sitte joku nuorehko piripää avas keskustelun ''oh my god you're beautiful'' mut oikeesti se haluski multa vaan rahaa. No annoin sille sitte yhen dollarin ja se kyseli voik antaa mulle numeronsa:DDD Kävelin pois. Nauraen. Johannan kans mentii tosiaa Jätskille sitte ja istuskeltii Port Authorityn edessä rappusilla ja vaan kateltii ympärillemme ja ihmisiä ja oli niiin hienoo jotenki vaa istua siinä ja olla ja syödä jädee. Joku nuori herrasmies hienoisessa laitamyötäisessä tuli siihen ylistään kirsikkakolaa ja alko juttelee meille. Kaikkee siinä rupateltiin ja se oli ihan mukavaa. Seki halus antaa mulle numeronsa ja otinki!:DD En oo kyllä soitellu. xDD Myöhemmin vielä ku odottelin Johannaa lippuautomaatilla joku pothead tuli siihen kysyy onks mulla antaa sille rahaa ja sitte se kehu mua kauniiks (xDDDD) ja kysy tarviinks apua ;DD Mutta täälä ollaan jotenki niin auliisti kehumassa toisia ja jos sulla on jonku mielestä hieno paita tai hienot korvikset nii siitä kyllä sanotaan! Jee::) Taino emmää tiedä täälä, mutta nycissä ainaski.
Kartano jossain paikassa. Käytiin kirkossa sunnuntaiaamuna Joeyn kaa mutta siitä en tietenkä tajunnu ottaa kuvaa! Mutta se oli tosi minikirkko ja se pastori oli joku 25vee ihan sika rento mies!

mmmm

Johanna venaa ruokaa pyhävaatteissaan. Mulla jo oli <3 Ruokaa siis. Ja GAPin neule.

Wendysillä toi liha on oikeesti LIHAA eikä mitään kanannahkamössöö.

Kyytiä kotiin saadessani pysähdyttiin ottaan kuvia, Halloween lähestyy! Vähä tärähti, hups.

Salamalla, ei yhtään niin tunnelmallinen. Mut vähä jo erottaa mitä kaikkee tuola on :DD

Mun manikyyyr! Kyllä noita sitte kehuttiinki, aaahhahaaa ;DD Tässä vaiheesa oli enää kahessa kynnessä..:DD

Etuna myös helppo irtoavuus. Ja oikeesti, tossa oli vaan ehkä joku kolme kerrosta lakkaa:PP
  Tämä siis viikonlopulta. Tiistaina tapahtui seuraavaa...
Tanssii kuolleiden kanssa K-MARTISSA

Karen <3 Ja meidän tulevat Halloween-asut

Tai sitte voin olla liitu.

Lähettii siis heittämään mun K-marketneitsyydelle hyvästit Closterissa. Oli kyllä hieno mesta.:DD

Halloween?

Eilen kattelin vähä ikkunasta.

Kerranki mulla oli kamera hollilla. Tää on siis ihan tavallinen näky, ja eilen ku menin autolle illalla nii en ees huomannu ennenku olin autossa että siinä auton vieressä aterioi viiden suuren peuran perhe:DD
 Eilen keksiviikkona siis peurat. Mulla oli myös LCC-group meeting Woodcliff Laken Starbucksissa, kuten viime kerrallaki. Kaikilta muilta aina kuulee, kuinka niitten ryhmät tekee kaikkee kivaa kuten napatanssii ja tekee siideriä ja menee huvipuistoo ym., mutta mää en oikeestaan valita. Me oikeesti istutaan alas ja jutellaan, ongelmista ja kysymyksistä ja kivoista jutuista, ja on tosi kiva ryhmä, kivat tytöt ja huippu LCC! Oli tosi kivaa taas ja koska se kahvila sijaitsee supermarketin sisällä, mentii tietty tyttöjen kaa vielä shoppaileen. Ostin sipsejä ja Gatoradee.xDD Sitte sielä oli sellaset itsepalvelukassat vähänniinku Ikeassa mutta vaan sata kertaa vaikeemmat. Tai meillä vaan sattu ylläri oleen enempi ongelmia :DD Karen otti kuviaki, mutta ne nyt on sillä eikä mulla vielä. Ehkä postaan ne tänne myöhemmin teidän iloksenne:)
Tein uudet.

Moderni kalanmaksaöljy! Eka purkki alkaa vedellä jo viimesiää:((
 Semmosta! Huuda HEP jos jaksoit katella kaikki kuvat!;) Kohta Joey tulee varmaan tänne ja katellaa Glee ysiltä! <3 Pitääki ettiä oikee kanava valmiiks.

>Moido, xoxo Saara

1 kommentti:

  1. En yhtään yllättyny tosta Blaine pannarista :DDDD Ja purskahdin äänekkääseen nauruun ''tanssii kuolleiden kanssa K-martissa''-kuvalle :DDDDD

    VastaaPoista