Nonniiiiiiiin. Tässäpä muutama kuva eiliseltä elikkäs siis sunnuntailta, kun oltiin Leonien kanssa kävelemässä ympäri Closterin syksyisiä katuja!
| Höhöö kaadoin puun. |
| Nauttikaa tästä kuvasta! |
| Tuola talossa noi varmaan aatteli että ''kiitti Sandy!'' |
| Pyrstöt pystyssä! |
| Tunnelmia dinerista |
Dinerissa käytiin tosiaan Leonien ja Johannan kanssa, juotiin parit milkshaket ja otettiin kolmeen pekkaan tollanen kylmä ja epäesteettisesti leikattu mustikkapiirakkapala(ei siis erityisesti tilattu sitä noilla sanoin, mutta sellasena se vaan silti tuli..).... Täytyy varmaan käydä opettamassa noille miten tehdään oikeeoppinen mustikkapiirakka!
Tämän jälkee mentii kaikki kolme takas Leonielle(sen host-tyttö sano ''oh my gosh, you're multiplying!'') ja vaan hengailtiin, datailtii, kuunneltiin musaa ja pelattiin ristiseiskaa(hävisin KOKO AIKA mikä mua vaivaaaaaaa oon yleensä niin hyvä. Vai mitä.??) Leonie opetteli google kääntäjällä kirosanoja suomeks ja sitä rataa. Aion kyllä vielä nauhottaa teille tänne videon Leoniesta lukemassa suomenkielistä tekstiä:DD Parasta viihdettä. No kumminki, jossain vaiheessa meinattiin että vois mennä johki, ja lähettii sitte käveleen CLosterin keskustaan pizzalle. Täältä ei kyllä saa oikeeta pizzaa sitte millään. Kaikki on sillä paksulla pohjalla ja peruspizzassa on pelkkää juustoo. Pari hassua täytevaihtoehtoo on listalle laitettu, jos nyt joku vaikka haluais siihen lättyynsä muutaki ku rasvaa ja juustoo. No me sitte tilattii sieni-pepperoni-pizza ja olihan se ihan hyvää kyllä kieltämättä. Juomaksi Snapple.
Ku päästii takas kotii oli Johannan aika jo hilpasta himaan ja aika pian siitä Leonie lähti heittään muaki kotiin. Johanna oli pizzeriassa saanu viestin, että niille oli tullu vihdoin sähköt, ja ku pääsin kotii nii tajusin että meijänki kortteli oli saanu sähkön takasi! JEE! Miten voiki tulla niin iloseks, itsehän jouduin kärsimään sähkökatkosta huisit nelisen tuntia yhteensä. :PP
Semmone Sunday.
Tähän loppuun vielä ennen ja jälkeen- kuvat lauantain keikalta:
| Ennen tuliaisten hakua... |
| Tuliaiset saatua. <3 |
Ciao!
xoxo Saara
EN KESTÄ!!!!! :DDDDDD
VastaaPoistaOsaispa meidänkin lapset arvostaa ruisleipää yhtä paljon!
VastaaPoista