perjantai 16. marraskuuta 2012

Mun elämällä on vaan Yks Suunta.

Ja mää pääsin perille...

Johannan kanssa päätettiin siis suurina faneina(Johanna vois olla tästä erimieltä, mutta ei kerrota sille eihän) lähtee ihmetteleen nycin yöelämää vähän tavallisuudesta poikkeavalta kantilta, One Directionin levyjulkkarikeikalle jonottaen:DD

Koska olin sunnuntaina töissä muutaman tunnin, sain tiistaiaamun vapaaks ja maanantai-iltana Johanna tuli mun luo, laitettiin ittemme kuosiin, panikoitiin, hypittiin seinille(taas puhun monikossa..) ja lopulta joskus kympin jäljestä lähettii matkaan. Ajettiin siis eka Johannan kämpille ja siitä käveltii bussipysäkille. Hypättii joskus 11.24 lähtevään bussiin, valmistauduttiin keikkaan henkisesti kuuntelemalla poikain uutta albumia ja ihasteltiin yöllistä maisemaa.

Pysäkillä

Muodikkaasti hiihtotakeissa;)



Vähä heikkoo vauhdissa ilman salamaa, muttamutta... oli se kaunis.


Times Squaren autio screeni yhdeltä aamulla.

Mun sihti ny on mitä on, mutta sielä me ollaa...! :DD

Konsertti alko vasta kuudelta aamulla(se oli ilmanen, emme siis maksaneet penniäkään [jos joku ei siis tienny mitä ilmanen tarkottaa]) ja neljältäki olis menny bussi nii olis ehtiny muutaman tunnin nukkuakin, mutta ajateltiin että ollaan ny tällai ajoissa paikalla. Käveltii sitte tonne Rockefellerille ja katottii että jaa poliisit laitta ajotai aitoja pystyy, ne varmaa alkaa varautua siihen että ihmisiä tulee:)) Käveltii niiden ohi ja siinä tervehdittiin ja sitte katotaan että ei perkele. Oli pari muutaki päättäny olla ''ajoissa''...


Tässä vaiheessa vielä saattoi istua...
 Oli tosiaan kiva ryntäys, oltiin ehkä viidennetsadannet ihmiset tuola....:DD Mutta pari tuntia ku oltiin venailtu nii oltiin kyllä erittäin tyytyväisiä että otettiin aikanen bussi..... Ihmisiä virtas ihan jatkuvalla syötällä! Ja KENENKÄÄN EI PITÄNY TIETÄÄ TÄSTÄ??!!?? xDD




Jonkun äiti otti meistä kuvan...:DD Sama äiti rages myöhemmin kaikille jotka kehtas vähän töniä..
En jaksanu olla edes väsyny, koska olin niin innoissani, ja ilma oli niiiiin lämmin! Olin varustautunu pitkähihasella, hupparilla ja laskettelutakilla, mutta pärjäsin vaa tolla pitkähihasella. Oli muuten kiva ku ensin ihmiset istu ja makas ja nukku tuola aitojen sisällä, sitte ne poliisit kuulutti että pitää nousta ylös koska sinne tulee lisää ihmisiä ja tarvitaa tilaa, sitte jonku tuntien päästä ne ilmotti että pitää levittäytyä, koska ne ei päästä enempää ihmisiä sinne ja sitte me saatiin istua jee! Oltiin jo aika väsyneitä, ja vähä lepuutettii siinä sitte maassa. Onneks oli nii luonnottoman lämmin! Tietty alko kumminki ikävästi sataa, nii jouduttii noudee ylös ja laittaa takit päälle.:( Oltiin ehitty jo kastua, ku viereiset tytöt tarjos meille toista sateenvarjoonsa:DD

Mitä me joku kuus tuntia odoteltii, ku ei ne alottanukaa ku vasta joskus seiskan aikaan.... Oli aika tuskaa ja meinattii jo miettiä luovuttamista, taino ei tosissaan, mutta oli se aika koettelemus kyllä:PP

Sitteku ne viimein tuli sinne lavalle johonki kilometrien päähän meistä, nii jengi meni ihan palikoiks(minä mukaan lukien) ja sielä yritettii sitte kuvailla poikien päälakitupsuja...:DDD En tajuu miksei ne voinu tehä korkeempaa lavaa????? Ihan käsittämätöntä, että teini-ja pikkutyttöjen ylläpitämän yhtyeen keikka on lähes maan tasalla, eihän kukaan(mua lyhyempi) voinu nähä yhtään mitään??!!? Screeninki ne sai päälle vasta puolessavälissä keikkaa... huoh. Mutta oli silti niiiin hienoo etten kestä::DD

Hauskaa oli myös se, että toi tietty televisioitiin ja kaverit lähetteli tekstareita että ''katon telkasta ku 1D esiintyy nytte nykissä, kai oot sielä hehheh!'' ja sain vastata että kyllä, täälä ollaan :::) <3
MARRY ME NIALL

This is a pizza box. Get naked!
  Toi pizzalaatikkopoika oli aika hauska. Eka se oli kavereineen meijän takana, jossain vaiheessa ne oli mystisesti ryysiny meijän eteen...:DD Sitte se laulo niitä biisejä omakeksimillää lyriikoilla ku ei se muistanu oikeita.


Kuvat on aika kökköjä, koska oli pimeetä, videot on ihan vähän parempia ku oli ruvennu tulee jo valosaa. Alun jälkee en enää ees viittiny ottaa kuvia, pelkkää videoo:)


Lupasin Johannalle ennen ku oltiin paikanpäällä, että normaalia keikkahurrausta ei lasketa, mutta jos alan kirkua hysteerisesti nii se saa vetästä mua lättyyn. Vikalta videolta voi tarkkakorvanen bongata mun sanat ''now u can punch me in the face because I'm SCREAMING HYSTERICALLY!!!'' Ei se tirvassu kummiska, joten jatkoin huutamista. :/

Oli jokatapauksessa hieno hetki elämässä, ei kaduta!:DDD Niin ja ps. RAKASTAN ONE DIRECTIONIA!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3

Tästä yllärikuvasta suuri kiitos Marjolle, melkein luulis aidoks!! Vaikka täähän on.

KIITOS HEI NÄKEMIIN TYKKÄÄN TEISTÄ PUS!
xoxoSaara

PPS: Kommentoikaa tai en kirjota enää! ;;;;;;;;;;F   ;)

1 kommentti:

  1. No mää kommentoin ny, että kirjota nyyyyy jotain uutta ni saat pidettyä muakin matkalla kohti unelmia :P

    VastaaPoista