Johannan kanssa päätettiin siis suurina faneina(Johanna vois olla tästä erimieltä, mutta ei kerrota sille eihän) lähtee ihmetteleen nycin yöelämää vähän tavallisuudesta poikkeavalta kantilta, One Directionin levyjulkkarikeikalle jonottaen:DD
Koska olin sunnuntaina töissä muutaman tunnin, sain tiistaiaamun vapaaks ja maanantai-iltana Johanna tuli mun luo, laitettiin ittemme kuosiin, panikoitiin, hypittiin seinille(taas puhun monikossa..) ja lopulta joskus kympin jäljestä lähettii matkaan. Ajettiin siis eka Johannan kämpille ja siitä käveltii bussipysäkille. Hypättii joskus 11.24 lähtevään bussiin, valmistauduttiin keikkaan henkisesti kuuntelemalla poikain uutta albumia ja ihasteltiin yöllistä maisemaa.
| Pysäkillä |
| Muodikkaasti hiihtotakeissa;) |
| Vähä heikkoo vauhdissa ilman salamaa, muttamutta... oli se kaunis. |
| Times Squaren autio screeni yhdeltä aamulla. |
| Mun sihti ny on mitä on, mutta sielä me ollaa...! :DD |
Konsertti alko vasta kuudelta aamulla(se oli ilmanen, emme siis maksaneet penniäkään [jos joku ei siis tienny mitä ilmanen tarkottaa]) ja neljältäki olis menny bussi nii olis ehtiny muutaman tunnin nukkuakin, mutta ajateltiin että ollaan ny tällai ajoissa paikalla. Käveltii sitte tonne Rockefellerille ja katottii että jaa poliisit laitta ajotai aitoja pystyy, ne varmaa alkaa varautua siihen että ihmisiä tulee:)) Käveltii niiden ohi ja siinä tervehdittiin ja sitte katotaan että ei perkele. Oli pari muutaki päättäny olla ''ajoissa''...
| Tässä vaiheessa vielä saattoi istua... |
| Jonkun äiti otti meistä kuvan...:DD Sama äiti rages myöhemmin kaikille jotka kehtas vähän töniä.. |
Mitä me joku kuus tuntia odoteltii, ku ei ne alottanukaa ku vasta joskus seiskan aikaan.... Oli aika tuskaa ja meinattii jo miettiä luovuttamista, taino ei tosissaan, mutta oli se aika koettelemus kyllä:PP
Sitteku ne viimein tuli sinne lavalle johonki kilometrien päähän meistä, nii jengi meni ihan palikoiks(minä mukaan lukien) ja sielä yritettii sitte kuvailla poikien päälakitupsuja...:DDD En tajuu miksei ne voinu tehä korkeempaa lavaa????? Ihan käsittämätöntä, että teini-ja pikkutyttöjen ylläpitämän yhtyeen keikka on lähes maan tasalla, eihän kukaan(mua lyhyempi) voinu nähä yhtään mitään??!!? Screeninki ne sai päälle vasta puolessavälissä keikkaa... huoh. Mutta oli silti niiiin hienoo etten kestä::DD
Hauskaa oli myös se, että toi tietty televisioitiin ja kaverit lähetteli tekstareita että ''katon telkasta ku 1D esiintyy nytte nykissä, kai oot sielä hehheh!'' ja sain vastata että kyllä, täälä ollaan :::) <3
| MARRY ME NIALL |
| This is a pizza box. Get naked! |
Kuvat on aika kökköjä, koska oli pimeetä, videot on ihan vähän parempia ku oli ruvennu tulee jo valosaa. Alun jälkee en enää ees viittiny ottaa kuvia, pelkkää videoo:)
Oli jokatapauksessa hieno hetki elämässä, ei kaduta!:DDD Niin ja ps. RAKASTAN ONE DIRECTIONIA!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3
![]() |
| Tästä yllärikuvasta suuri kiitos Marjolle, melkein luulis aidoks!! Vaikka täähän on. |
KIITOS HEI NÄKEMIIN TYKKÄÄN TEISTÄ PUS!
xoxoSaara
PPS: Kommentoikaa tai en kirjota enää! ;;;;;;;;;;F ;)

No mää kommentoin ny, että kirjota nyyyyy jotain uutta ni saat pidettyä muakin matkalla kohti unelmia :P
VastaaPoista