tiistai 6. marraskuuta 2012

Transylvää





Skarppasin hei, kolmas kirjotus putkee! Sain just ruuan tehtyä(kanaa) ja naureskeltua noille mukuloille kun ne ''tekee läksyjä'' ja naljailee toisillee. Kummasti tuli ikävä omia veljiäni! :DD

Nyt lievästi flunssasena odottelen että Johanna ilmestyis ovelleni ja veis mut pois neljän seinän sisältä... Nyt Sandyn jälkee kaikki on ollu vähä päälaellaa ja bensaki niiin tiukassa, että en oo paljoo mihinkää poistunu. En olis uskonu, mutta kyllä oikeesti ahdistaa ku ei oo päässy salillekaa yli viikkoon kertaakaa! Onneks aina voi syödä karkkia ahdistukseensa...

Ei mulla oikeestaan mitään asiaa ollu, muutaku aattelin laittaa parit kuvat mun, Leonien ja Johannan leffateatterivierailusta joskus parin viikon takaa. Käytiin kattomassa Hotelli Transylvania, ja se oli kyllä mahtava voi että:))








Myöhemminhän menin viä Johannalle tietty yökylään:))

Mutta ny rupeen laittaan kenkää jalkaan, tytöt on matkalla tänne. C ya!:))

xoxo Saara

1 kommentti: