maanantai 17. syyskuuta 2012

Jou

Hellou! Kiireinen viikko takana, niin ei oo kerenny paljon kirjottelemaan. Sorge large!

Pitkin viikkoo tapailin kavereita, mm. Karenia, Miaa ja Johannaa. Kätevää, kun Mia ja Karen asuu puolivälissä mua ja Johannaa, niin voidaan helposti tavata sielä, varsinki ku Karen ja Mia ei yleensä saa autoo käyttöönsä. Ollaan käyty kahvittelemassa ja CVS:llä shoppailemassa ja illastettu ja mitä kaikkee.

Perjantai-iltana Johanna tuli hakeen mut Tenaflyhyn ja käytiin ylläri pylläri Tenafly Dinerissa illallisella!:DD Otin taas jonku Texas-burgerin(oli niiiiin hyvää) ja jälkkäriks meijän oli pakko ottaa puoliks yks suklaakakkupala, ku meijän takana olevat tytöt tilas semmoset...:DD

Super täynnä oleva dineri!

nom.

Johannalla on sielä Gleen eka tuotantokausi, ja katottiin kämpillä vielä pari jaksoo sitä. On vaan paras sarja!:DDD Jossain vaiheessa oli pakko sammua, ku Johanna alko olla jo pystyynnukkunu ja muutenki meillä oli suht aikanen herätys. Lauantai-aamuna mentiin nimittäin (Dunkin' Donutsin kautta) jäähallille kattomaan Johannan host-pojan jääkiekkomatsia! Kylmyyttä lukuunottamatta oli kyä hieno elämys:D Tapasin myös Johannan host-isoisän siellä:D

Go Avalanche!!

Paras toi ilmapallopoika..


kiva tukkis...

Meijän joukkue voitti(JEE!) ja Johannan host-iskä(joka on ihan mahtava, niinku sen koko perhe) kutsu meijät niitten kaa lounaalle, jos vaan halutaan. No meillä oli kuitenkin suunnitelmissa mennä seuraavaks Garden State Plazan ostarille Paramukseen, joten kieltäydyttiin kohteliaasti kutsusta. Ostari oli super iso ja sielä oli ihan kaikkee. Muutama dollari sinnekin jäi, eksyttiin nimittäin Converse-kauppaan ja onhan täälä nyt sikana edullisempia consseja ku Suomessa! Mun uudet vavvani makso $50, mikä tekee euroissa jonku 40. Lisäks mulla oli Tulen kipeäksi-olo ja mun pitkähihanen oli autossa, joten oli pakko ostaa myös uusi huppari(jota sitten en kumminkaa laittanu päälle..:DD).

Tää on Marjo taas sulle:DD Toi oli tommone kierrätyslaari ja kun myyjäpoika näki että kuvailin tota, se tuli kaivaan sen sieltä mulle paremmin esille xDD


Hiano lippunen

Oli kyllä mukavaista tuola ostarilla, sinne täytynee mennä uudestaankin(sata kertaa). Sielä oli semmonen hieno Food Court, joka oli täynnä kaikkia ruokamestoja ja Johanna sano että ruoka on sielä myös tosi makoisaa. Tällä kertaa ei menty sinne syömään, vaan suunnattiin illalla TAAS sinne Dineriin:DD Tällä kertaa meijän piti tavata Johannan kaveri, joka joutu kuitenki oleen töissä illalla joten mentii kaksin. Sinne tuli kuitenkin yks Johannan ja sen kaverin yks toinen kaveri, ja ku kuulin sen nimen nii tajusin että se on mun LCC-ryhmässä:DD Kun se tuli paikalle nii se katto mua ja sano että ''I know you!'' :DD

Ruuan jälkee(en ottanu burgeria, vaan sandwitchin!:DD Paahtopaisti, oli kyllä namnam) mentii Johannan kans vielä ostaan karkkia ja sitte jatkettiin iltaa Gleen parissa.:DD Sunnuntai-aamuna oliki uusia suunnitelmia, mutta niistä kerron erikseen koska nyt en a) ehdi ja b) jaksa.:))

Oon nyt tehny ite itelleni aikataulun, ku en kerta sellasta oo saanu ja meilasin sen mun host-vanhemmille ja niiden mielestä se on ihan hyvä ja että kokeillaan sitä. No en tiedä nyt, kuinka hyvin sitä noudatetaan, mutta ainaki yritän itte puolustaa sitä. Ne kumminki sen hyväksy, niin kai sen mukaan sitte eletään! You wish...:P

No kuitenki, mun aikataulun mukaan mulla on aina pari tuntia vapaata päivällä ja sitte illallisen jälkee oon vapaalla, paitsi jos on kuskaamista. Tänään oon kyllä löysäilly, ku on joku juutalainen juhlapäivä eikä koulut oo auki. Nukuin pari tuntia myöhempään, ja oon vaihdellu vähä lakanoita ja pessy pyykkiä ym. On ihan käsittämätöntä miten paljon pyykkiä ja roskaa saa yks viiden hengen perhe aikaseks yhessä viikonlopussa!! Alan ymmärtää mihin nää tarvii mua täälä.... Tyhjensin roskikset (joista osan oli koira levitelly pitkin lattiaa), keräsin miljoona ja sata pyyhettä lattioilta ja yhet koiran jätöksetki löysin matolta:DDD Voi argh..

Mutta nyt nostan persukseni ylös ja lähden kuskaamaan tota tyttöä kirjastoon. Kiva nähä missä seki sijaitsee!

Ciao!

Saaara







1 kommentti: