lauantai 18. elokuuta 2012

Friday friday fun fun fun

Nojaaa, ei nyt mitenkä erityisen fun fun, mut ihan mukiinmenevää kumminki. Tänää moppasin, pesin pyykkiä ja yritin vähä järjestellä ton tytön huonetta.... OMG se on ihan ku mun huone!:D Täynnä kaikkee irrelevanttia kamaa jonka paikka on ilmeisesti juuri siinä mihin se on sattunu jäämään:P Eli toisinsanoen siirsin parin tavaran paikkaa ja petasin sängyn. Lopputulos: yliluonnollinen siisteys..:DD


 Päivän kohokohta oli ku käytiin host-isän kanssa ostarilla hankkimassa mulle puhelin. Otettiin tällanen superalkeellinen kahenkympin prepaid-luuri ja siihen nyt aluks viidelläkympillä latausta. 


Ongelma nro1: Ton paketin murhaamiseen meni varmaan tunti. Ensin yritin käsin(haha you wish!), sitte luovutin ja hain sakset ja jumankauti että niittenki kans kesti!:DD Aukeshan se lopulta, mutta tätä selviytymistarinaa seuraakin sitten ongelma nro2: en saanu tota sim-korttia aktivoitua vaikka tein kaiken mitä ohjeissa sanottiin, yritin soittaa kaikkiin asiakaspalvelunumeroihin mitä löysin ja yritin tehä sen vielä online. Ei hyvää päivää, nyt mulla ei vieläkään ole toimivaa amerikkalaista puhelinnumeroo. Että kiitos hei.


 No mut hei, ostari oli aika siisti ja host-isi tarjos Dunkin’ Donutsissa suklaa-Oreo-Coollattan(en tykkää kahvista mut tää oli hyvää!) ja päätin että sinne meen heti kun tilaisuus vaan koittaa ja saan auton käyttöön. Hyvä muute ku selitin host-isälle kuinka meillä Suomessa ei oo mitään siistejä paikkoja ja että ’’toiki on mulle tuttu vaan leffoista!’’ Lähettäkää mut toisteki kulttuurivaihtoon, osaan todella mainostaa Suomea!;)




Tultiin takas kotii ja aika pian lähinki taas kuskaamaan tyttöä harkkoihi ja sen jälkee sitä poikaa jalkkikseen. Hassua, että se tyttö ei juurikaan mitään mulle puhu, mutta tää sen kaksoisveli on ihan sikarento ja nytki ku hain sen harkoista nii se jopa laitto radioo pienemmälle että vois kertoo mulle sen juoksutuloksista!:D Se muutenki puhuu mulle paljon enemmän vaikka en edes kysyis mitää. :D

Hassua on myös se, että uskokaa tai älkää, kivointa täälä tähän mennessä on mun mielestä ollu autolla ajaminen. Ensinnäki täälä tulee radiosta sata kertaa parempaa musaa, tota autoo on hyvä ajaa ja täälä liikenne on aika rauhallista ja selkeetä. Kyllähän mää välillä jotain mokailen, mutta hyvin oon aina selvinny, ja aina kun vien tai haen noita mukuloita nii on semmone tunne että nyt ainaki tiedän olevani siellä missä odotetaan ja tekemässä sitä mitä pitääki.

Tänään(lauantaina) mulla ei oo aavistustakaan siitä mitä tekisin. Mulla on nyt vapaata tää päivä ja sunnuntai, mutta yhteydenpito potentiaalisiin kavereihin on suhteellisen hankalaa ilman nettiä tai puhelinta. Mut ehkä keksin jotai!:) Terkkuja!

Ps. Postaus kirjotettu suurimmaks osaks perjantai-iltana, mutta koska mun netti lakkas toimimasta ennen ku sain tätä loppuun niin tää ilmestyy vasta tänään, omg! JOS ilmestyy. Yläkerrasta löysin jonku suojaamattoman yhteyden(joka ei kyllä ulotu tänne alas näköjään), joten koitan jos löytäisin sen uudestaan ja saisin tän julkastua. Vi ses, hopefully! :)

xoxo Saara

1 kommentti:

  1. Onhan meillä ITIS!... :D
    Nonii uutta kirjotusta jo, kiitos! :D

    VastaaPoista