Päivän kohokohta oli ku käytiin host-isän kanssa ostarilla hankkimassa mulle puhelin. Otettiin tällanen superalkeellinen kahenkympin prepaid-luuri ja siihen nyt aluks viidelläkympillä latausta.
Ongelma nro1:
Ton paketin murhaamiseen meni varmaan tunti. Ensin yritin käsin(haha you
wish!), sitte luovutin ja hain sakset ja jumankauti että niittenki kans
kesti!:DD Aukeshan se lopulta, mutta tätä selviytymistarinaa seuraakin sitten ongelma
nro2: en saanu tota sim-korttia aktivoitua vaikka tein kaiken mitä ohjeissa
sanottiin, yritin soittaa kaikkiin asiakaspalvelunumeroihin mitä löysin ja
yritin tehä sen vielä online. Ei hyvää päivää, nyt mulla ei vieläkään
ole toimivaa amerikkalaista puhelinnumeroo. Että kiitos hei.
No mut hei,
ostari oli aika siisti ja host-isi tarjos Dunkin’ Donutsissa suklaa-Oreo-Coollattan(en
tykkää kahvista mut tää oli hyvää!) ja päätin että sinne meen heti kun
tilaisuus vaan koittaa ja saan auton käyttöön. Hyvä muute ku selitin
host-isälle kuinka meillä Suomessa ei oo mitään siistejä paikkoja ja että ’’toiki
on mulle tuttu vaan leffoista!’’ Lähettäkää mut toisteki kulttuurivaihtoon,
osaan todella mainostaa Suomea!;)
Tultiin takas kotii
ja aika pian lähinki taas kuskaamaan tyttöä harkkoihi ja sen jälkee sitä poikaa
jalkkikseen. Hassua, että se tyttö ei juurikaan mitään mulle puhu, mutta tää
sen kaksoisveli on ihan sikarento ja nytki ku hain sen harkoista nii se jopa
laitto radioo pienemmälle että vois kertoo mulle sen juoksutuloksista!:D Se
muutenki puhuu mulle paljon enemmän vaikka en edes kysyis mitää. :D
Hassua on myös se,
että uskokaa tai älkää, kivointa täälä tähän mennessä on mun mielestä ollu
autolla ajaminen. Ensinnäki täälä tulee radiosta sata kertaa parempaa musaa,
tota autoo on hyvä ajaa ja täälä liikenne on aika rauhallista ja selkeetä.
Kyllähän mää välillä jotain mokailen, mutta hyvin oon aina selvinny, ja aina
kun vien tai haen noita mukuloita nii on semmone tunne että nyt ainaki tiedän
olevani siellä missä odotetaan ja tekemässä sitä mitä pitääki.
Tänään(lauantaina) mulla ei oo aavistustakaan siitä mitä tekisin. Mulla on nyt vapaata tää päivä ja sunnuntai, mutta yhteydenpito potentiaalisiin kavereihin on suhteellisen hankalaa ilman nettiä tai puhelinta. Mut ehkä keksin jotai!:) Terkkuja!
Ps. Postaus
kirjotettu suurimmaks osaks perjantai-iltana, mutta koska mun netti lakkas
toimimasta ennen ku sain tätä loppuun niin tää ilmestyy vasta tänään, omg! JOS
ilmestyy. Yläkerrasta löysin jonku suojaamattoman yhteyden(joka ei kyllä ulotu
tänne alas näköjään), joten koitan jos löytäisin sen uudestaan ja saisin tän julkastua. Vi ses, hopefully! :)
xoxo Saara
Onhan meillä ITIS!... :D
VastaaPoistaNonii uutta kirjotusta jo, kiitos! :D