Terrrve! JEE mun netti toimii taas!:) (//EDIT: netti toimi kaks tuntia.....Back in the theater!) Käytän nyt hyödyksi parin tunnin vapaani, ennenku meen vääntämään illallista. (Jotain ihme kiinalaisia nyyttejä ja nuudeleita...?) Olisin voinu mennä myös lenkille tai Starbucksiin tai jotain ja oli tarkotuskin, mutta yksin ei kyllä nyt jaksa...:P
On ollu ihan normipäivä tähän asti, heräsin seiskalta skypettään perheeni kanssa jonka jälkeen siivoilin keittiöö, imuroin alakerran, keittiön ja olkkarin ja moppasin. Pesin myös lasten vessan, pyyhin pölyjä ja kuskasin tyttöö. Nii, tein myös tolle pojalle mac'n'cheesee aamupalaks ku se pyysi, ja just ku olin menossa kysyyn että ''parempaa ku viimeks?'' se tuli vastaan ja sano että ''it's goood.'' Enkä ehtiny ees kysyä! Jee! Olen onnistuja!!
Tänään olis myös se Christinan ja kumppaneiden keskiviikkotapaaminen, mutta Christina ei oo vielä ilmottanu mihin aikaan ja todennäkösesti en ehdi, kun pitää kokata ja kuskata. Tylsää.:( Mut ehkä meen lenkille illalla.....:PPP
Kivasti tästä aasinsillalla eiliseen, Johanna nimittäin poimi mut kyytiin ja ajeltiin suoraa päätä Palisadesin ostarille! Meillä on suunnitelmissa alkaa käymään lenkillä(köh köh...), joten mulla oli ostoslistassa lenkkarit, shortsit ja urheiluliivit ja ekasta kaupasta löyty kaikki! Rahaaki meni ehkä $70. Ei paha.
Tosiaan, urheiluliikkeen jälkeen mentiin Charlotte Russelle, jossa oli
tosi kivoja, vähän Forever 21-tyylisiä vaatteita ja vaikka roudasin
sovariin miljoona rytkyä nii kassalle asti pääsi onneks vaa vähän
alusvaatteita. Tämän jälkeen menimmekin tsekkaamaan Old Navyn, jonka aleista löysinki pari kivaa kaapua:) Plus kassapoika sano mulle ''you smell like baby oil''. Ok.!
Oltiin niin nuupahtaneita kaikesta shoppailusta(...), että pakko oli käydä Dunkin' Donutsilla virkistymässä nomnomnom.... ::)
Sitte katottiin kellosta että nyt täytyy lähtee, mulla oli vielä kuskattavaa enkä halunnu olla taas myöhässä. Hetki etittiin oikeeta uloskäyntiä ja siinä ku vauhdilla paahdettiin ostoskassit heiluen, kattoin kuvajaistani näyteikkunasta ja mietin että hmmm jokin on vialla. Oonpa ostanu vähän tavaraa. Eiku hetko..... MISSÄ MUN OSTOKSET ON????
Juostiin takas Old Navyn sovarille ja henkilökunnan kans käytiin läpi ne kopit. Ei mitään. Sitte menin kassalta kysyyn, siinä oli joku viis henkilökuntaan kuuluvaa miestä ja ne oli ONNEKS ottanu mun kamat talteen! Yks niistä kysy että mistä ollaan ja hoki vaan että ''you're so lucky.....'' No todella, koska oikeesti unohdan kohta oman pääni!!:DD Joo no, se tarina päätty hyvin, sitte jo juostiin autolle ja paniikissa yritettiin löytää ulos sieltä ostoskeskukselta ja musta tuntu että Johannan navigaattori vei meitä ihan vikasuuntaan.. No ehdin onneks hyvin kotii huh.:P
Loppuun vielä kuva hienoista uusista lenkkitossuistani, jotka aion testata tänä iltana. Viimeistään huomenna! ::DDD
Sen pituinen se.
xoxo Saaranne
söpöt tossut :))
VastaaPoistaIhanat tossut!!!
VastaaPoista