perjantai 10. elokuuta 2012

Let's hear it for New York!

Koska olen nyt virallisesti bloggaaja, oon oikeutettu käyttämään sanaa kuvaoksennus. And that is what you're gonna get.
                                           
                                           
Valmiina Nykii!
                                 
                                   
The first skyline:DD Tässä vaiheessa oltii jo ihan täpinässä:p
 


                                    
Ilme: priceless.



                                    
Manhattan skyline lautalta käsin.

                                   
Joku urpo änkes mun sydämeen

                                          
''Let's take a photo taking photo!!!''

                                             
JOKU EUKKO

                                             
Tryin' to show u some love!



                                      
Central Park






                                    
Top of the Rock!!!




                                    



                                    
Our new home !!



Meijän New York trippiin sai ostaa lisäks ton Top of the Rockin eli näkymät Rockefeller centerin huipulta. Sinne meni tollanen yyperhieno hissi ja ne maisemat sitten oli kyllä ihan huikeet. Vähän ripotteli vettä, mutta ei haitannu. AMAZINGGGGGGG! Btw ku jonotettiin hissiin että päästäis alas, hissipoika/mies tiedusteli mistä ollaan ja ku kuuli että Suomesta, se kysy että vaihdetaanko kämppiä vuodeks. Se asuu kuulemma Sohossa. ''Sure, if u like polarbears...''



                                     
:DDD mun lenpi kuva

                                    
Times Square, oltiin tolla screenillä!!! Emme ehtineet ottaa kuvaa. :((



                                    
Public library


New York city (no oke oltii vaa Manhattanilla) oli ihan huikee ja meinasin oikeesti ruveta monesti itkeen ku oli niin uskomatonta. Meillä oli siis ihan opastettu kierros, joka sisälsi kaikki Staten Islandin lautta-ajelut ja kiertoajelut kaikissa siisteissä paikoissa Manhattanilla. Top of the Rockin jälkee meillä oli muutama tunti omaa aikaa kävellä ja tutkia ja shoppailla. Käytiin Johannan ja Sonjan kanssa joissain ihme kreiseissä kenkä/vaatekaupoissa ja jossai turistimestoissa:P Illallinen tarjoiltiin McDonaldsissa. Oli vaan niiiiiiiiiiin hienoo. Ja ku lähettii pimeen tultua takas kampukselle, nähtiin kaikki ne nykin valot <3 Ah. En keksi tän enempää sanoja.

Tänäääään onki ollu vähän jännä päivä, saavuin nimittäin isäntäperheeni beach housille muutama tunti sitten! :DD Bussissa oli paljon muitaki, jotka haettiin samalta pysäkiltä. Bussi oli vähän myöhässä ja matkalla alko sataa kaatamalla ja olin jo ihan varma että mun host-isä(joka oli hakemassa mua) on iha sika vihanen :DDD En ees tienny miltä se näyttää.... No sitte siellä asemalla ku kaikki ryntäs hakemaan laukkujansa nii jonku toisen isäntäperheen teini-ikäne poika kysy multa että ''are you from London?'' (nyt Peppiä huvittaa:DD) mut ei se kertonu mistä se semmosta päätteli. ::D No mun host-isä sitten tunnisti mut ja autolla odottiki ne viistoistavee kaksoset!:) Oli ihan lepposa kotimatka, siinä ajeltii ja välillä jutskailtii ja sitte ku se isä laitto radion päälle niin siellä soi Empire state of mind <3

Nyt oon täällä, tavannu isän, lapset ja koiran, kattonu vesipalloo(?) telkasta ja veistellyt sheiverillä mun adapteria. Pojat lähti leffaan, tyttö on yläkerrassa, äiti töissä, isä lähti kävelylle ja au pair dataa huoneessaan :DD On tää kyllä pikkusen outoo, kun ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä :PP Kelloki on vasta puol viis ja mua väsyttää hulluna! Enkä uskalla mennä jääkaapille, ku en tiedä mitä sieltä pitäis ottaa xDD Host-isä kyllä sano että oo kun kotonas ja ota jääkaapista mitä tykkäät jne, mutta enhä minä tiedä mitä täällä kuuluu syödä ::D

Noniin, kai se tästä lähtee vielä luistamaan! :)) Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää!

Loppuun vielä kuva kampuksesta illalla.


ps. Mun huoneessa on ihan HUGE telkkari!! Ja tää talo on muutenki niiiin älytön. Lakkaispa satamasta niin pääsisin kiertelee jaaaa rannalle! Jersey shoreeeee!!!! Noei ny ::D

Byeee, I'll keep u posted!
xo xo hahaaaaa;)

3 kommenttia:

  1. Are you from London?
    - Perppi Salminen likes this

    VastaaPoista
  2. Onko toi SE kirjasto joka on sex and the city leffasa? Huikeeta ! :))

    VastaaPoista
  3. Voi olla, tai todennäkösesti onki :DD

    VastaaPoista