Piti kirjottaa pitkät pätkät eilisestä, mutta nyt harmittaa ja väsyttää niin kovin nii jätetään se huomiselle.
Tänään oli työntäyteinen päivä, imuroin, moppasin ja pesin rutkasti pyykkiä sekä järjestelin kaappeja. Tein myös ruokaa host-isän avustuksella ja kuskasin kakaroita.
Kuuden aikaan heitin host-tytön harkkoihi ja menin siitä suoraan tapaamaan yhtä Christinaa, joka asuu n. 10min päässä Old Tappanista. Tavattiin Hillsdalessa, jossa en oo ikinä käyny joten navigaattori näytteli suurta osaa tässä reissussa. Sieltä mun oli tarkotus mennä suoraan hakemaan se tyttö vähä ennen ysiä harkoista kotii. Tein sitte pimeessä jonku väärän käännöksen ja hetken sompailtuani pääsin takas reitille, tosin auttamattomasti myöhässä. Sain pari hoputustekstaria ja loppujenlopuks olin supermyöhässä. Se oli kuulemma viimenen siellä ja oli aika kiukkusen olonen. Kotona kerroin siittä host-iskälle, ja se sano vaan että no ei se mitään haittaa ja jatko telkkarin kattelua.
Nyt mulla on sellanen olo että en osaa mitään tehä oikein, mac and cheeseki meni ihan ketuiks vaikka siinä tarvi ku keittää makarooni! Kaikki muut hehkuttaa kuinka hienoo niillä on niitten ihanien ja rentojen perheitten kanssa ja mulla on vaa ihan kummallinen fiilis kaikesta eikä oikeen ketään kenelle jutella. Muuten täällä on tosi mahtavaa ja ihan unelmien täyttymys, mutta olis ihan kivaa rauhassa jutella noitten vanhempien kanssa ja saada tietää tarkalleen mitä mun odotetaan tekevän ja mihin aikaan! Ei oo kyllä yhtään perheenjäsen-fiilis..
No mutta jokatapauksessa, oli tosi mahtavaa käydä visiitillä Hillsdalessa ja tavata ekaa kertaa Christina! Christina on saksasta ja ollu täällä nyt viis viikkoo. SilläKIN on aivan ihana perhe(tietenki...) ja se oli kyllä tosi kiva uus tuttavuus:) Sovittiinki että tavataan mahd pian uudestaan, ja se kutsu mut sen ja muutaman muun aupparin jokaviikkoselle keskiviikkomiitinkille:) Tuskin pääsen lähteen, ku näillä on harrastuksia nii myöhään ja muutenki ihme aikataulut, mutta ainahan sitä toivoa saa.
Tavattiin Christinan kanssa Hillsdalen Starbucksilla ja Starbucks-neitsyenä otin tollasen Double Chockolaty Chips-juoman vai mikä olikaan:D Siinä oli oikeesti ihan huge keko kermavaahtoo ja suklaakastiketta jotka tursus ulos tuolta ylärööristä, mutta hätähousu oli jo ehtiny hörppiä yli puolet ennenku tajus kuvata.:P
Istuskeltiin puistonpenkillä nautiskelemassa juomista ja juteltii perheistämme ja kaikesta sellattesta ja oli rentoo:) Christina hämmästy suuresti ku kuuli etten oo käyny vielä syömässä Jäätynyttä Jogurttia, ja koska elimme siinä harhaluulossa että mulla on vielä ihan hyvin aikaa, päätettiin lähtee käymään kuulemma New Jerseyn suurimmassa Twistissä.
Se oli niiiiiin siistiä, hittoku en tajunnu(kehdannu) ottaa kuvaa siitä itse toimitusalueesta, mutta siellä siis oli miljoonia hanoja joista sai ite truuttailla mieleisiään makuja kippoon, ja sitte sellanen tiski täynnä erilaisia karkkeja ja suklaita ja hedelmiä ja rakeita ja ties mitä, joita sai mielinmäärin kauhoo siihen annoksensa päälle. Mää esteetikkona lapoin itelleni melkein kaikkee mahollista ja ai että tuli hienostuneen näkönen annos!:DD
Sitte ku kippo oli täydellinen se kiikutettiin kassalle punnittavaks ja maksettiin. Täts it. Mun annos makso jonku $5 ja rapiat ja AI ETTÄ oli hyvää!! Onko näitä Suomessa???
Sellanen päivä tänään, tuntemuksia laidasta laitaan. Nyt kumminki nukkumaan, että jaksaa huomenna taas ihmetellä.
Hyvää yötä ja huomenta! :) <3
-Saara
Kyllä se siitä <3
VastaaPoistaLaitapa postiin tota jukraa! :D