Eilen oli mun eka kokonainen päivä isäntäperheen kanssa ja tapasin viimein host-äitinikin! :D Se on kyllä tosi mukava, tuli heti halaamaan ja oli tosi tervetulotoivottava(?) ja ymmärtävä ja sano että ota ihan iisisti ja oo kun kotonas ja älä vaan aattele että sun olis pakko hengailla meijän kans koko ajan, jos et halua pistää päätäs ulos huoneestas ennen tiistaita niin se on ihan ookoo :DD Eilen mää sitte lähinnä datailin ja kävin välillä syömässä jotain, nyt lomalla nää tyypit vähän menee ja tulee miten lystää, välillä ne on kotona ja välillä täälä ei oo ketään :P Oon käyny myös rannalla vähä kävelemässä, nii ja ulkoilutin vähän koiraakin eilen jee:) Illalla istuin noiden kanssa telkkaria kattomassa vähän aikaa ja sitte alkoki jo väsy painaa. Oon aika jetlagged vieläki...
AINII ku tulin tänne nii mun huoneessa odotti pikku ylläri:)
| Candyapple! |
Tänään olin perheen ja niiden ystävien kanssa biitsillä, hengailin vaa ja RELAAAAXasin. Oon saanu kertoilla jonku verran Suomesta (ekana iltana tapasin host isän kaverin joka kyseli kaikkee ja oli mm. varma siitä että pystyisin juomaan sen pöydän alle koska oon suomalainen:D) ja rannalla host-äiti kerto että sen ystävä on suomalainen ja se vie aina lapsensa joka kesä Suomeen. Kävin myös kävelyllä ja oikeesti, noi lokit on HUMONGOUS!
| Isiiiii, onko ne merilokkeja? Selkälokkeja? |
| Muutama muukin oli eksyny. |
Juuja! Otin vähän aurinkoo, oikeesti ehkä puol tuntia tai tunnin, ja ihan jäämeet rusketusrajat. Ei näy kuvassa todenmukaisina, mutta aivan järkyttävää.
Oli ihan kiva päivä:) Vielä vähän hassua, mutta kai se tästä sitte:) Niin ja ajoin ekaa kertaa autoo täällä, ku käytii host-isän kanssa kaupassa. Se oli sanonu host-äitille että ajoin hyvin, vaikka taisin vahingossa lipsauttaa ohi stop-merkistä... hups:D Mut ei suomessa tarvii välttämättä pysähtyä ku menee liikenneympyrään, eihän???
Nyt taidan mennä syömään jotai, perhe on vissiin isovanhempia tapaamassa ja syövät illallisen sielä. Ehkä kokeilen myös, saanko telkkarin omin avuin päälle:D
Vi ses, everybody!
Ps. Olkaa useemmin facebookissa!!!
Haaaai!
VastaaPoistaIhanaa, että olet RELAAAAXännyt ja.. RELAAAXännyt :D
Olen niin kade sinulle! Kiva nyt kun on Töölönlahti vaihtunu Jersey Shoreen!
Ja on niin ikävä!! Tulet mieleeni joka aamu töissä kun blokkailen lautasia ja kuulen jonkun jenkin puhuvan, ne vaan on niin jenkkejä!! Nyyh byyh <3 Empire State of Mind <3